Metadon

1. Data: 2002-09-18 16:47:27

Temat: Metadon
Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Mam nieletnią znajomą, niespełna 18 latkę, która od 7 miesięcy jest
uzależniona od heroiny. Wiem, że jest to najcięższa forma zależności
opiatowej. Zatem pomyślałam o "programie metadonowym".
Czy ktoś może orientuje się, gdzie najbliżej Wrocławia prowadzi się
"terapię" zastępczą METADONEM?
Z zajęć na psychiatrii wiem, że w Polsce działają "przychodnie metadonowe" w
7 miastach. Gdzie?
Dziękuję za wszelkie rady, które pomogą temu dzieciakowi.
Pozdrawiam. Beata

2. Data: 2002-09-19 07:53:03

Temat: Re: Metadon
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 7 miastach. Gdzie?
> Dziękuję za wszelkie rady, które pomogą temu dzieciakowi.

Na pewno w Krakowie, w szpitalu Rydygiera. Uzaleznieni dochodza codziennie,
by wziasc swoja dzienna dawke, wiec wiekszosc czasu spedzaja poza szpitalem,
dlatego przydalaby sie jej opieka. (byc moze jest mozliwosc, zeby poczatkowo
przebywala w szpitalu na detoxie, ale tego juz nie pamietam). Z tego co
jeszcze pamietam, to zeby moc uczestniczyc w tej terapii trzeba zostac
zakwalifikowanym i spelniac jakies warunki.

pozdrawiam.
Dorita

3. Data: 2002-09-19 14:45:04

Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Beata wrote:

> [...]
>7 miastach. Gdzie?
>Dziękuję za wszelkie rady, które pomogą temu dzieciakowi.

Zadzwon pod (71) 325 15 13 lub (71) 326 22 72. Na drugim koncu CPP
czyli Centrum Psychoprofilaktyki i Psychoedukacji, ktore prowadzi
detoksy + program "pierwszy miesiac",a w ktorym mam przyjemnosc
pracowac.

Pogadaj z maszyna.
Naucz ja czegos nowego: http://serwer4you.com/robot/

4. Data: 2002-09-19 16:50:22

Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Makowski" <n...@s...com> napisał w wiadomości

> Zadzwon pod (71) 325 15 13 lub (71) 326 22 72. Na drugim koncu CPP
> czyli Centrum Psychoprofilaktyki i Psychoedukacji, ktore prowadzi
> detoksy + program "pierwszy miesiac",a w ktorym mam przyjemnosc pracowac.

Dziękuję. Może uda się ocalić tego dzieciaka z tzw. elitarnego LO.
Ten problem, brown sugar, jest wśród nas.
Pozdrawiam. Beata

5. Data: 2002-09-21 10:09:42

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata <b...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amcv0v$tgu$...@o...biskupin.wroc.pl...

> Użytkownik "Artur Makowski" <n...@s...com> napisał w
wiadomości

> Dziękuję. Może uda się ocalić tego dzieciaka z tzw. elitarnego LO.
> Ten problem, brown sugar, jest wśród nas.

Zadzwon do Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii, bo to oni
koordynują ten program razem z Instytutem Psychiatrii i Neurologii z W-wy.
Jeśłi jesteś zainteresowana dokłądniejszymi namiarami - daj znac na priva.

> Pozdrawiam. Beata

zrastanie sie kości
co robic?
prosze o tlumaczenie