Mielonka Indycza

1. Data: 2001-08-09 12:35:21

Temat: Mielonka Indycza
Od: "Sebastian Hałucha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio staram się nie jeść wołowiny z wiadomych względów, dietę uzupełniam
piersiami z kurczaka, indyka i mielonką indyczą. Tą ostatnią jem w spaghetti
z pomidorami lub z ryżem czy moglibyście mi podąć jakieś fajne przepisy na
inne wykorzystanie mielonki ? Spaghetti są zachwyceni wszyscy, których
uraczę, ale ile można.

_________________________

S...@p...fm
http://www.dvt.pl
ICQ: 52655514
_________________________

1. Data: 2001-08-09 15:47:19

Temat: Re: Mielonka Indycza
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Hałucha" <s...@p...fm> napisał w
wiadomości news:9ktvud$c5u$1@sunsite.icm.edu.pl...
> [...]
spaghetti
> z pomidorami lub z ryżem czy moglibyście mi podąć jakieś fajne przepisy na

Hejka!

Ja mielonke indycza traktuje tak jaz mielone z kazdego innego miesa. Uzywam
do robienia kotletow mielonych (miesko, bulka namoczona w mleku, jajko,
pieprz, sol, czasami do srodka wrzucam jakies ziolka, pokrojona zielona
pietrszuka , mieszkam, formuje kotleciki, panieruje w bulce z niewielka
iloscia maki i smaze na goracym tluszczu). Czasami robie jakies wariacje z
podstawowym przepisem na mielone np. dodaje papryke pokrojona w kosteczke,
albo pieczarki, cos co akurat jest pod reka;-), albo posypuje startym zoltym
serem, pokrojonymi grzybkami i chwile zapiekam. Mozna zrobic klopsiki z
jakims sosem, drob mielony dodaje do lasagne, czasami do golabkow... Mielone
wykorzystuje w wielu potrawach, nalezy brac tylko poprawke na czas
przygotowania potrawy, drob robi sie szybciej niz wolowina czy wieprzowina.

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-09 19:53:10

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wykorzystuje w wielu potrawach, nalezy brac tylko poprawke na czas
> przygotowania potrawy, drob robi sie szybciej niz wolowina czy

Ja wczoraj w takie mielone doprawione jak na kotlety + zioła prowansalskie
zawinęłam ćwiartki brzoskwiń... i usmażyłam normalnie jak kotlety...
Mąż był zachwycony...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-08-09 20:40:01

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Joanna! nie bądż sadystka:))))

byłam pewna że wyjdą!

MechaGodzilla

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9kupjr$7b6$...@n...onet.pl...

> [...]
>
> Ja wczoraj w takie mielone doprawione jak na kotlety + zioła prowansalskie
> zawinęłam ćwiartki brzoskwiń... i usmażyłam normalnie jak kotlety...

stare przepisy-poprawiony adres
lubicie stare przepisy?
lubicie stare przepisy?
Optymalni