Mięśniak na szyjce macicy, który szpital w Warszawie ...

1. Data: 2004-11-28 22:52:52

Temat: Mięśniak na szyjce macicy, który szpital w Warszawie ...
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja żona ma mieć operacyjnie usuniętego mięśniaka z szyjki macicy.
Proszę o opinie na temat warszawskich szpitali. Gdzie najlepiej wykonać tą
operację ?

Chcielibyśmy dowiedzieć się coś o samej operacji, po czym się odróżnia
mięśniaka od reszty ciała ? Czy jest wykonywane nacięcie brzucha ? Czy po
takiej operacji chory wraca natychmiast do domu czy się leży w szpitalu ?
Czy po narkozie długo się choruje ? Czy po takiej operacji są jakieś
problemy z czynnościami fizjologicznymi ? Jeżeli w czasie operacji zostanie
znaleziony drugi mięśniak to zostanie on również wycięty ?

Lekarz, który zdiagnozował tego mięśniaka zaproponował, że wykona operację.
Ale nie odpowiedział na pytania napisane powyżej, zbył moją żonę
zapewnieniami, że będzie dobrze.

Sławek

Czy powinniśmy zrezygnować z tego lekarza (?) Czy dać mu jeszcze szansę na
udzielenie odpowiedzi ... ? Wiem, że to nasz wybór bo to moje zaufanie on ma
otrzymać lub nie ale jestem ciakawa waszych opinii ?

Dorota