Miesniaki macicy

1. Data: 2004-02-24 07:00:38

Temat: Miesniaki macicy
Od: "Renia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o rade.Mam 37lat,obecnie przebywam na trzymiesiecznym wyjezdzie
turystycznym we Paryzu i wlasnie odkrylam(z powodu krwawienia,powtornej
dlugiej i nieregularnej miesiaczki i innych objawow o ktorych czytalam w
sieci),ze najprawdopodobniej mam miesniaki macicy ale nic nie znalazlam na
temat ich leczenia.
Posiadam wykupione przed wyjazdem na wszelki wypadekzdrowotne ubezpieczenie
turystyczne Globtroter ale doprawdy nie wiem czy wracac od razu na leczenie do
Polski czy isc do ginekologa tutaj.Boje sie bardzo aspektu
psychologicznego,znam jezyki obce ale akurat nie kraju w ktorym teraz jestem i
o ile wziecie tlumaczki do lekarza nie jest problemem ,to juz sam pobyt w
szpitalu mnie przeraza(Mialam ostatnio tragiczne przezycia i chyba jestem
obecnie bardzo slaba psychicznie).Czy mozecie podpowiedziec jaka metoda leczy
sie obecnie miesniaki w najbardziej rozwinietych krajach Europy zachodniej,czy
czeka mnie jakis zabieg czy tylko tabletki?Nie wiem co robic a nie chce zwlekac.
Pozdrawiam i z gory bardzo dziekuje za podpowiedzi
Renia

2. Data: 2004-02-24 08:57:09

Temat: Re: Miesniaki macicy
Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim jednak powinnaś pójść do lekarza. I zrobić przynajmniej USG
dopochwowo. Bo być może to wcale nie są mięśniaki tylko coś gorszego. Bo
jeśli mięśniaki to spoko możesz poczekać z leczeniem do powrotu do Polski. I
nie zgadzaj się na operację, wpisz sobie w google "embolizacja mięśniaków"
to się dowiesz więcej. Ale jeśli to coś gorszego...
Pozdrawiam - Agnieszka

3. Data: 2004-02-24 09:31:34

Od: "M.Muchacki" <m...@i...ap.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze dopinam sie do czyjegos posta ale skoro temat zostal juz
poruszony. Czy uwazasz ze da sie metoda embolizacji zaradzic duzej ilosci
malych miesniakow (ok. 2cm)? Slyszalem, ze zabieg ten wykonuje sie na duzo
wiekszych. Czy tylko w Lublinie? Czy zabieg usuniecia macicy wraz z
przydatkami jest bezpieczny u 50 letniej kobiety? Cytologia:2. Jakie moga
byc ew. komplikacje?

pozdrawiam, (klebek nerwow od 2 miesiecy) Mateusz

4. Data: 2004-02-24 10:09:04

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byc ew. komplikacje?
>
> pozdrawiam, (klebek nerwow od 2 miesiecy) Mateusz

Nie jesten lekarzem, ale usunięcie macicy wraz z przydatkami nie jest
zabiegiem, ale poważną, choć rutynową, operacją, po której się dochodzi do
siebie przez ok. rok, a po następnych 2-3 latach może (ale nie musi) wystąpić
nietrzymanie moczu. Jak chcesz wiedzieć więcej zadzwoń do Lublina. U 50 letniej
kobiety mogą nie chcieć zrobić embolizacji, ale mięśniaki są estrogenozależne i
najczęściej po menopauzie zanikają, a jeśli nie dają dolegliwości to w tym
wieku wystarczy obserwacja. A w ogóle to się nie przejmuj, ok. 1/3 kobiet to ma.
Pozdrówka - Agnieszka

5. Data: 2004-02-24 10:35:54

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już radzilem kilku paniom aby uzyc chińskich czopków dopochwowych GONG JING
KANG PESSUM,
opis na stronie www.kregoslup.polbox.pl w linku Zalecane leki chińskie ,
pomoglo i miesniaki sie wyluskują .
sam widziałem ,jak moje znajome z wyluskanymi mięśniakami w sloiku udawaly
sie na kolejne wizyty.
W przypadku zmian rakowych sprawa jest poważniejsza.
fixrambo

6. Data: 2004-02-25 23:51:45

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe...
takie podsurowicowkowe tez sobie wyluskiwaly?
a czym konkretnie?
lyzeczka od herbaty?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Użytkownik "FIXRAMBO" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
udawaly
> sie na kolejne wizyty.
> W przypadku zmian rakowych sprawa jest poważniejsza.

testosteron
co na afte?
Bul brzucha
Bul brzucha
Margo i magnetostymulator prosze o opinie