plamka na oku

1. Data: 2004-02-24 07:55:36

Temat: plamka na oku
Od: "Tomasz" <p...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanie na oku widze taka mala plamke, kiedy patrze na cos jasnego
np. na snieg lub tez na kartke papieru przy jasnym swietle, gdy podazam za
nia wzrokiem to ucieka :).....wyczytalem w archiwum grupy u ludzi ktorzy
mieli podobne objawy iz jest to męt w ciele szklistym......
Mam pytanie jak wyglada leczenie takiego czegos :)

Z gory wielkie dzieki i pozdrawiam

2. Data: 2004-02-24 19:30:01

Temat: Re: plamka na oku
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieli podobne objawy iz jest to męt w ciele szklistym......
> Mam pytanie jak wyglada leczenie takiego czegos :)

tez bylo w archiwum:-)
casus

3. Data: 2004-02-25 07:36:47

Temat: Odp: plamka na oku
Od: "Tomasz" <p...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Aha tzn. ze leczenie odbywa sie za pomoca zakrapiania oczu, jakimis kroplami
,, tak ??

Użytkownik casus <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1g91n$lfl$...@i...gazeta.pl...

4. Data: 2004-02-25 08:07:54

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha tzn. ze leczenie odbywa sie za pomoca zakrapiania oczu, jakimis
kroplami
> ,, tak
kropelki raczej nie pomagają, zacznij się przyzywczajać do mętów. wszystko
znajdziesz w archiwum w wypowiedziach casusa

5. Data: 2004-02-25 14:58:16

Od: "Tomasz" <p...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi....tzn nie da sie tego
wyleczyc?

Użytkownik justy <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1hl4o$37j$...@n...onet.pl...

6. Data: 2004-02-25 17:44:07

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kroplami
> kropelki raczej nie pomagają, zacznij się przyzywczajać do mętów.
wszystko
> znajdziesz w archiwum w wypowiedziach casusa

To nie tak - czesto pomagaja, ale na drobne mety nie ma potrzeby ich uzywac.

casus

7. Data: 2004-02-25 21:05:03

Temat: Re: Odp: plamka na oku
Od: Gumik <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2004 15:58:16 +0100, Tomasz <p...@s...net>
napisał:

> No wlasnie nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi....tzn nie da sie tego
> wyleczyc?

Przecież dostałeś konkretną odpowiedź. Męty da się usunąć zapuszczając
krople. Jednak przy małych mętach nie ma takiej potrzeby. Sam mam męty w
oku i po prostu trzeba się do tego przyzwyczaić :-).

--
Gdyby moja odpowiedź była niezgodna z prawdą, proszę poprawiać ;-)

8. Data: 2004-02-26 12:53:08

Od: "Tomasz" <p...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi......

Pozdrawiam

Użytkownik casus <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1in9a$dnl$...@i...gazeta.pl...

Miesniaki macicy