Miraculum

1. Data: 2003-01-26 13:46:10

Temat: Miraculum
Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

co powiecie o kosmetykach Miraculum ????

1. Data: 2003-01-26 19:16:28

Temat: Re: Miraculum
Od: Michal <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ptysiu wrote:
> co powiecie o kosmetykach Miraculum ????

Wedlug mnie... hmm... srednio dobre. Ale nie wiem czemu... Uzywalem
serii dla cery tlustej i wiekszy komfort czuje uzywajac np Erisu, serii
<20 lub Normamat. Nie mam zadnych ogolnych negatywnych odczuc, a nawet
zadowolony jestem z kremu pod oczy.
Podsumowujac, juz nie kupuje/nie stosuje ale tez i nie mam nic przeciwko.

Pozdrawiam
Michal

1. Data: 2003-01-27 08:31:48

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkryłam ostatnio świetny krem do rąk i paznokci Miraculum - Pani Walewska
Classic, z algami i prowitaminą B5. Bardzo dobrze się wchłania, skóra robi
się taka gładziutka a przy tym nie tłusta. Polecam !

1. Data: 2003-01-27 09:51:59

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ptysiu" <p...@a...net> wrote in message
> co powiecie o kosmetykach Miraculum ????

Ja caly czas polecam - i to juz sie pewnie staje nudne :-)) - serie Young
(pomaranczowa). Jestem pod wrazeniem. Taniutka i dobra. Kiedys baaaaardzo
dawno temu, kupilam sobie pierwszy w zyciu puder w kamieniu i to byl wlasnie
Miraculum. Pudeleczko z lusterkiem, granatowe, bardzo gustowne. O ile
pamietam, puder byl bardzo dobry :) Pozniej ich juz nie widzialam ("gdzie
sie podzialy niegdysiejsze sniegi" - nostalgia mnie naszla)

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

Do Gdanszczanek - Ziaja