Modlitwa Jezusowa

11. Data: 2014-01-17 20:35:33

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Jan 2014 20:13:00 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
ps.com...

> Nie kojarzę?

A nie nie, to był jakiś chwilowy nick tutaj - czy zresztą moze na psd, ale
wypowiedź pamiętam ze łzą w oku (ze smiechu) :-)))
--
XL

12. Data: 2014-01-17 20:41:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Jan 2014 20:19:05 +0100, zdumiony napisał(a):

> A ateiście jak się wspomni o Bogu to zaraz pyta, o którego chodzi

To wobec tego nie z ateistą rozmawiałeś. Z definicji - ateista nie
dopuszcza istnienia nadprzyrodzonych istot.

--
XL

13. Data: 2014-01-17 20:51:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 20:41, Ikselka pisze:

> To wobec tego nie z ateistą rozmawiałeś. Z definicji - ateista nie
> dopuszcza istnienia nadprzyrodzonych istot.
Nie to typowy, ateista, tak odpowiada Dawkins i i inni, nie dopuszcza
żadnego Boga, i wszystkich 10000 bogów traktuje równo

14. Data: 2014-01-17 21:23:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Jan 2014 20:51:24 +0100, zdumiony napisał(a):

> Nie to typowy, ateista, tak odpowiada Dawkins i i inni, nie dopuszcza
> żadnego Boga, i wszystkich 10000 bogów traktuje równo

Owszem, równo ich neguje 333-3)
--
XL

15. Data: 2014-01-18 02:04:40

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> A nie nie, to był jakiś chwilowy nick tutaj - czy zresztą moze na psd, ale
> wypowiedź pamiętam ze łzą w oku (ze smiechu) :-)))

"...dałby Bóg żeby Boga nie było, ale jeśli nie daj Boże Bóg istnieje, to
niech nas Bóg broni"

:-)))

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

16. Data: 2014-01-18 02:11:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jan 2014 02:04:40 +0100, Chiron napisał(a):

ps.com...

> "...dałby Bóg żeby Boga nie było, ale jeśli nie daj Boże Bóg istnieje, to
> niech nas Bóg broni"
>
> :-)))

Dzisiaj (a raczej już wczoraj) w tv jakiś kabaret zapodał taki dowcip, wg
mnie świetny:

W Niebie dzwoni telefon, odbiera Św. Piotr, po czym mówi:
- Panie Boże, to do Ciebie!
- Kto tam dzwoni?
- Ateiści.
- Powiedz im, że mnie nie ma.

:-D
:-D
:-D
--
XL

17. Data: 2014-01-18 02:15:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jan 2014 02:11:31 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> mnie świetny:
>
> W Niebie dzwoni telefon, odbiera Św. Piotr, po czym mówi:

..i miłych snów :-)
--
XL

18. Data: 2014-01-18 02:21:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jan 2014 02:15:20 +0100, Ikselka napisał(a):

> ..i miłych snów :-)

...ale to dopiero po tym dowcipie (z netu):

"Jezus i Mojżesz grają w golfa. Jezus uderza, piłeczka leci, leci... wpada
do jeziorka i pływa po powierzchni. Jezus idzie po wodzie uderza i piłka
trafi do dołka. Teraz kolejka Mojżesza. Uderza i piłka wpada do jeziorka i
tonie. Mojżesz rozdziela wodę, uderza w piłeczkę, a ta trafia do dołka.
Przychodzi starzec i pyta się:
- Mogę z wami zagrać?
Mojżesz i Jezus po krótkiej naradzie zgadzają się.
Starzec uderza... piłeczka trafia do jeziorka, połyka ją ryba, rybę łapie
ptak, leci z nią w powietrzu, rozpruwa, piłeczka wypada z ryby i wpada do
dołka. W tym momencie Mojżesz mówi do Jezusa:
- No wiesz co! Z Twoim starym to się nie da kur** grać!"

333-D

--
XL

19. Data: 2014-01-18 02:35:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 18 Jan 2014 02:15:20 +0100, Ikselka napisał(a):
To żeby nie grzeszyć przed snem zbytnio- opowiem Ci najkrótszy dowcip o tak
zwanych gejach:

Ten tego...
:-))))

Dobranoc!

20. Data: 2014-01-18 09:28:18

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 stycznia 2014 16:43:28 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> Witaj, Hanko, Apostole Permisywizmu:-))))

Hehe, az poszlam sprawdzic, czy dobrze kojarze znaczenie:

Permisywizm - tendencja do zbytniej tolerancji dla odbiegających od normy zachowań
społecznych

Permisywizm, szeroko rozpowszechniona w XX w. postawa społeczno-moralna pobłażliwa
wobec kontrowersyjnych poglądów i zachowań, dająca możliwość swobodnego wyboru,
pozostawiająca swobodę decyzji.

Tak nie do konca chyba to ja - ale, kurka, cos w tym jest :)

Tyle, ze ja mam jakby wlasne widelki owej tolerancji - na pewno nie bezgraniczne, na
pewno zas zgodne z podstawowa zasada wspolzycia spolecznego, czyli "nie czyn
drugiemu, co tobie niemile".

Ostatnio ogladalam kilka filmow "psychologicznych" i ciagle natykalam sie w nich na
zwrot __to nie jest istotne__

Czy, faktycznie, z biegiem lat pewne sprawy staja sie dla nas mniej istotne?
A jesli tak, to dlaczego?

No i, witaj, Zawsze Mile Widziany :)
(mimo jakichs tam ;)

Tak zwane "bycie w teraźniejszości"