Modlitwa Jezusowa

291. Data: 2014-01-19 12:59:22

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 09:38:19 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-19 00:50, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

owmore-1970-40-yo-.html

> Tyle że ja nie chcę tą flaszką po oczach świecić... ja bym mogła tylko
> uszczknąć spod koreczka.

Ale ja też uszczykam - nie świecę Koh-i-noor'em 3333-)

--
XL

292. Data: 2014-01-19 13:01:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 10:28:35 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Coś w tym jest. Od ponad 20 lat jestem wegetarianinem:-))))

Hmmm, no tak, i nawet Ci włosy na klacie nie wypadły, coś w tym musi być
;-)))

--
XL

293. Data: 2014-01-19 13:01:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 10:32:56 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
wciaz-tysiace-litrow-skazonego-alkoholu-czeski-minis
ter-ostrzega,292266.html

owmore-1970-40-yo-.html

>>> kasy?

> Z sieci sklepów- to nie ma raczej problemu z "Billą" i "Piotrem i Pawłem". W
> niektórych sklepach Intermarche też widziałem. W Intermarche kupiłem też
> kiedyś słynną francuską "Szarą gęś". Dobra- ale strasznie przewalona cena
> (250zł).

Oukej, to będę mąża rozpijać :-)
--
XL

294. Data: 2014-01-19 13:02:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 10:34:18 +0100, Chiron napisał(a):

> Dwadzieściakilka lat bez mięsa:-)))

Dobrze, no wiem, ale tak ani-ani? Bez gryzika kabanosika???? Nie wierzę
3333-)
--
XL

295. Data: 2014-01-19 13:16:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 11:55:16 +0100, zdumiony napisał(a):

> ja jestem romantykiem, niestety kobiety są pragmatyczne i wyrachowane...

I to stwierdziłeś na przykładzie Tej Jednej?????
--
XL

296. Data: 2014-01-19 13:18:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 12:11:36 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-19 11:00, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

owmore-1970-40-yo-.html

> I ja Ci odpowiedziałam takoż.
> Co do granic zaś - łyska stała się tak bardzo popularna, a wręcz modna,
> że od pewnego czasu sprzedawcy masakrycznie windują ceny w górę, nawet
> same destylarnie byle jaki badziew pakują w ładne flaszki z
> przepakowanymi etykietami. Dlatego teraz już w Polsce za stówę malta nie
> kupi się, no chyba że z ciężarówki spado.
> Co do ceny zlinkowanego Bowmore'a - sam sklep przegina (są tańsze w
> [...]
-1970-cask-strength-collection-rare-reserve-signator
y/
> ). Taki Ardbeg
> (http://swiat-whisky.sklep.pl/pl/whisky-szkocka/209-
ardbeg-10yo-.html) w
> osiedlowym monopolu chodził ostatnio za 165 zeta.
> Co do szpanu - no wiesz! foch!

> Może akurat trafiłeś w kiepski rok. Albo przeleżałe było. Albo źle
> zniosło transport.
> Bożolę to jednak najlepiej smakuje na miejscu.

Qrkaaaa, jak jest mowa o wódzie, To Ty niezła gadulina się robisz :-D
--
XL

297. Data: 2014-01-19 13:19:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 12:28:47 +0100, zdumiony napisał(a):

> A kobiecie się nie chce zmywać

Zmywać? Jeszcze czego. Kobiety teraz polujom na mamuta :-)))
--
XL

298. Data: 2014-01-19 13:20:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 12:37:52 +0100, Chiron napisał(a):

> Cebula z oliwą- ok. Od dawna używam oliwy zamiast masła. Więc
> cebula+chleb+oliwa to może być. Jednak jest to za tłuste, żeby popijać
> winem. Przynajmniej w naszej strefie klimatycznej.

Ale kto każe popijać? Pije się między 3-)
--
XL

299. Data: 2014-01-19 13:22:32

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 13:16, Ikselka pisze:

> I to stwierdziłeś na przykładzie Tej Jednej?????

Stwierdziłem gdy mnie nie chciała, że jest taka sama jak wszystkie a ja
łudziłem się że jest inna..

Ale dobrze że wolała mnie ukarać odrzuceniem niż małżeństwem , bo :

http://www.eioba.pl/a/4hcj/wladza-absolutna

"Kobieta, którą pokochałem i która urodziła nasze dziecko, z
zadziwiającą szybkością, przemieniała się we wiecznie wściekłą sukę,
która za cel obrała sobie zniszczenie wszystkiego, co dobre i na czym
mnie zależy. Zależało mi na niej bardzo. Znosiłem nie raz to, czego
mężczyzna nie powinien usłyszeć, ani doświadczyć. Po pracy zamiast
spokoju - czekała na mnie lista życzeń, oczekiwań, obelg i pretensji."

"Kiedy pierwszy raz ,,zafikałem'', bo skala wściekłości przekroczyła
wszelkie granice, była w drugiej ciąży. Patrząc mi prosto w oczy
wysyczała - że jeśli wyjdę, zrobi wszystko, żeby dzieci mnie
nienawidziły a spotkania ograniczy do minimum. Zagroziła, że posunie się
do każdej podłości, jeśli ją zostawię. Sięgnie po zagranie z używkami,
molestowanie jej i dzieci, zdrady, oszustwa podatkowe i wybuchy
wszystkich wojen. "

300. Data: 2014-01-19 13:24:37

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 13:19, Ikselka pisze:

> Zmywać? Jeszcze czego. Kobiety teraz polujom na mamuta :-)))

Gdzie te czasy, gdy to mężczyźni polowali...

Tak zwane "bycie w teraźniejszości"
Metoda Silvy
NLP
Sukces depopulacji kulturowej...?