Modlitwa Jezusowa

391. Data: 2014-01-19 21:00:15

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:54, Paulinka pisze:

> A miałaś z tym do czynienia, czy tylko wariujesz?

Generalnie to tak mi po prostu wpajano od dziecka. Chociaż nie będę
opowiadać, co mi się zdarzało jako bardzo małej dziewczynce zbierać z
trawnika i konsumować, bo tu niektórzy ponoć kolację jedzą. ;) Jednak
rodzicielski wpływ ostatecznie zwyciężył. ;)

Ewa

392. Data: 2014-01-19 21:00:41

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:58, Ikselka pisze:

> Nie o to chodzi. Chodzi o to, jak uregulowałas ich sytuację prawną aby
> mogły dziedziczyć 3333-)

Nie muszę regulować prawnie, wiem, że rodzina się nimi zaopiekuje.

393. Data: 2014-01-19 21:01:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:55, Sara pisze:

> Dziewczyny, tu się je kolacyjkę, brrrr...
> (no, już się nie je)

Przepraszam, już nie będę.
A na kolację to już trochę za późno. ;)

Ewa

394. Data: 2014-01-19 21:01:49

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:59, Ikselka pisze:

> Kolacyjkę je się przy stole, a nie przy/na kompie 333-)

Aha, bo z laptopem to siedzę może w kibelku?
A w ogóle co Cię to obchodzi, gdzie ja jem i przy czym?

395. Data: 2014-01-19 21:02:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 20:55:56 +0100, FEniks napisał(a):

> To skąd w takim razie ten lęk przed nimi?

Bo to może u małe jest, ale ofensywne w stosunku do hetero.

"Zauważmy, że w liście zawarto niemal jawną groźbę: kto będzie się
przeciwstawiał ofensywie homoseksualizmu, dla tego nie będzie miejsca na
uniwersytecie. Patrząc na przykład zachodu, nie jest to groźba jałowa. Już
w przypadku prof. Pawłowicz mamy wezwanie skierowane władz uczelni
zatrudniającej posłankę, "by upomniały swoją podwładną".

Przyspieszenie reżyserskich działań agresywnej lewicy w stosunku do
społeczeństwa polskiego zbiega się z wyraźną degradacją pozycji Polski na
wielu polach, przy jednoczesnym wzroście potęgi sąsiadów i osłabieniu
międzynarodowych instytucji. Zagrożenie jest więc podwójne: cywilizacyjne i
geopolityczne. A pamiętajmy, że zniszczenie kodu tradycyjnej moralności
przyniesie naszej ojczyźnie więcej szkód niż państwom zachodu, bo nie mamy
asekuracji w postaci materialnego dorobku wielu pokoleń czy choćby silnych
instytucji, działających siłą rozpędu."

http://wpolityce.pl/artykuly/45866-w-liscie-lewicowy
ch-naukowcow-zawarto-jawna-grozbe-kto-bedzie-sie-prz
eciwstawial-ofensywie-homoseksualizmu-dla-tego-nie-b
edzie-miejsca-na-uniwersytecie
--
XL

396. Data: 2014-01-19 21:03:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:53, FEniks pisze:

> A robiłeś sobie jakieś badania, wszystko w normie?

Oczywiście pod kątem odżywienia organizmu, żeby nie było, że złośliwie
pytam. ;)

Ewa

397. Data: 2014-01-19 21:03:14

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:00, FEniks pisze:

> Generalnie to tak mi po prostu wpajano od dziecka. Chociaż nie będę
> opowiadać, co mi się zdarzało jako bardzo małej dziewczynce zbierać z
> trawnika i konsumować, bo tu niektórzy ponoć kolację jedzą. ;)

Już "niektórzy" nie jedzą. Dawaj, co wsuwałaś? Psie kupki?

398. Data: 2014-01-19 21:04:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A robiłeś sobie jakieś badania, wszystko w normie? A jak np. lipidogram? Z
> ciekawości pytam.

Wszystko w normie- czasem sobie badam krew. Miałem tylko problem na diecie
wegańskiej- to naprawdę dieta wymagająca wiele...uwagi. I dość droga.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

399. Data: 2014-01-19 21:04:25

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:01, FEniks pisze:

> Przepraszam, już nie będę.
> A na kolację to już trochę za późno. ;)
Ale Wy dbałe jesteście.
No wiem, do 18 się jada, ale tak mi się zdarzyło pszepaniom, już nie bendem.

400. Data: 2014-01-19 21:06:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 21:00:41 +0100, Sara napisał(a):

> Nie muszę regulować prawnie, wiem, że rodzina się nimi zaopiekuje.

To nie mów o dziedziczeniu, z łaski swojej, bo chyba nie wiesz, o czym
mówisz i wprowadzasz chaos merytoryczny.
Na identycznej zasadzie Twoje oświadczene o "związku" nie pociąga za sobą
żadnych konsekwencji dla nikogo, zatem nie jest to związek w sensie
prawnym, czyli zaden.
--
XL

Tak zwane "bycie w teraźniejszości"