"Mój sławny znajomy" - konkurs dla snobów.

71. Data: 2011-01-31 11:24:01

Temat: Re: "Mój sławny znajomy" - konkurs dla snobów.
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ihv6th$ke0$3@news.onet.pl...

> "Zna"

Może być truposz - Wysoki Dżary konkursu nie zgłasza sprzeciwu :)

72. Data: 2011-01-31 11:32:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-31 12:24, zażółcony pisze:

> Może być truposz

Jezus Maria!
:>

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

73. Data: 2011-01-31 12:04:30

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezus Maria!
> :>

Rodzina Jezusa znała Cię z imienia i nazwiska ???
Łaaaaaał ... To po Ikselce ...

scenariusze...
Przypowieść
Tradycja niedojrzałości