"Mój sławny znajomy" - konkurs dla snobów.

1. Data: 2011-01-26 18:23:05

Temat: "Mój sławny znajomy" - konkurs dla snobów.
Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już jakiś czas temu chciałem dla zabawy rzucić tu temat, byśmy się
pochwalili, jak
blisko jesteśmy Wielkiego Świata itp itd - tylko mi brakowało jakiegoś
stabilnego
zewnętrznego kryterium oceny. I oto przy okazji rozmowy z globem mi wylazło.

Ogłaszam więc konkurs "Mój sławny znajomy" - chwalimy się, jak to bardzo
uczestniczymy w wielkim świecie i jakie znakomite mamy znajomości.
Proponuję takie kryterium oceny: nasz znajomy istnieje w Wikipedii i zna
nas z imienia i nazwiska.
Preferowane są zależności hobbystyczno-przyjacielsko-kumpelsko-towarzyskie.
Mniej cenne są zależności służbowe (typu mój szef to wielka figura) - ale
w sumie też mogą być ...

Ciekaw jestem, co z tego wynijdzie :)

Ja zacznę. Po ostatniej dyskusji z globem przypomniałem sobie, że
mój kumpel z czasów podstawówki jest na zdjęciu w Wiki (opisany jako Robert
Zabel):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bieg_na_orientacj%C4%99
#Rowerowa_Jazda_na_Orientacj.C4.99
Jesteśmy ten sam rocznik, nie raz się biliśmy na zawodach BnO o lepszą
pozycję :)

2. Data: 2011-01-26 18:45:14

Temat: Re: "Mój sławny znajomy" - konkurs dla snobów.
Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 19:23, zażółcony <R...@t...op.pl> wrote:
> [...]
j%C4%99#Rowerowa_Jazda_n...
> Jesteśmy ten sam rocznik, nie raz się biliśmy na zawodach BnO o lepszą

Trener Klubu Hejnał Kety - Janusz Glądys-cieżarowiec, dwuboj
olimpijski absolwent AWF :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hejna%C5%82_K%C4%99ty
Kolega. Vodki z nim nie piłam, ale słuzył mi kiedyś ramieniem.
--
p?rform?rka

3. Data: 2011-01-26 18:59:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 19:23, zażółcony pisze:
> [...]
#Rowerowa_Jazda_na_Orientacj.C4.99

> Jesteśmy ten sam rocznik, nie raz się biliśmy na zawodach BnO o lepszą

I naprawdę myślisz, że ktoś się tutaj pochwali taką sławną znajomością?
I to z nazwiska?

Ja mogę powiedzieć tylko tyle, że z jednym z aktualnych sędziów skoków
narciarskich, byłym skoczkiem, wieki temu słuchałam King Crimson i
pisałam listy.
Ale oczywiście nazwiska nie podam. ;)

Ewa

4. Data: 2011-01-26 19:03:41

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 19:59, medea <x...@p...fm> wrote:

9#Rowerowa_Jazda_n...

> I naprawd my lisz, e kto si tutaj pochwali tak s awn znajomo ci ?
> I to z nazwiska?
>
> Ja mog powiedzie tylko tyle, e z jednym z aktualnych s dzi w skok w
> narciarskich, by ym skoczkiem, wieki temu s ucha am King Crimson i
> pisa am listy.
> Ale oczywi cie nazwiska nie podam. ;)
>
> Ewa- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Łe tam, jakbyś znała Jacka Kurowskiego sprawozdawce sportowego tv to
bym ci zazdrościła, a tam jakiegos
45 kilogramowego naleśnika... to nie ;D
--
p?rform?rka

5. Data: 2011-01-26 19:09:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 19:59, medea pisze:

> I naprawdę myślisz, że ktoś się tutaj pochwali taką sławną znajomością?
> I to z nazwiska?

Ja bym obstawił takiego kogoś z całą masą sławnych znajomości ;-)

Stalker

6. Data: 2011-01-26 19:15:01

Od: "kowal.sky.~" <g...@b...times> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p?rform?rka" <m...@i...pl> napisał

Łe tam, jakbyś znała Jacka Kurowskiego sprawozdawce sportowego tv to
bym ci zazdrościła, a tam jakiegos
45 kilogramowego naleśnika... to nie ;D
-
A ja leżałem z Maćkiem B. na jednej sali
w psychiatrycznym szpitalu :o)
To był naprawde odjazd...
Wypalaliśmy po sześć paczek papierosów dziennie,
które na dodatek skręcała mu jego mama...
Święta kobieta, nawiasem mówiąc.
Ależ się z nim nagadałem, o wszystkim...
Kiedy kumple mówili, że to syn... no wiesz,
to myślałem, że sobie ze mnie jaja robią...
No ale nie robili, chyba że to tez mi się przywidziało...
:o/
Kurcze, miałem niezłe omamy...
przez jakiś czas...
--
p?rform?rka

juda.~

7. Data: 2011-01-26 19:21:19

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 20:15, "kowal.sky.~" <g...@b...times> wrote:
> [...]
> Kiedy kumple mówili, że to syn... no wiesz,
> to myślałem, że sobie ze mnie jaja robią...
> No ale nie robili, chyba że to tez mi się przywidziało...

Tomek...jaki to Maciek B, bo ja nie huhu nie kumam?
Ty palisz pety????????????? Fe, wcale nuie ładnie.
--
p?rform?rka

8. Data: 2011-01-26 19:29:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):
> [...]
#Rowerowa_Jazda_na_Orientacj.C4.99
> Jeste�my ten sam rocznik, nie raz si� bili�my na zawodach BnO o lepsz�

Wiadomo, ktoś kto chwali się innym bo go zna, obnaża swój prymitywizm.
Definicja snobizmu, snobami są ludzie którzy w pobliżu mają kogoś
wartościowego, podniągają się nim w oczach innych, bo siebie
podświadomie uważają za niewartościowych.Czyli biedak który w
towarzystwie chwali się bogatą ciotką.

9. Data: 2011-01-26 19:31:26

Od: "kowal.sky.~" <g...@b...times> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> p?rform?rka
>
> juda.~

Tomek...jaki to Maciek B, bo ja nie huhu nie kumam?
A po co to Maćkowi albo jego ojcu...
Ty palisz pety????????????? Fe, wcale nuie ładnie.
Zgoda, paskudna, czyli śmierdząca sprawa... :o/
--
p?rform?rka

j.~

10. Data: 2011-01-26 19:52:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> uczestniczymy w wielkim świecie i jakie znakomite mamy znajomości.
> Proponuję takie kryterium oceny: nasz znajomy istnieje w Wikipedii i zna

Gdyby nie to, że to było już parę lat temu i po prostu nie pamiętam,a
nie mam szybkiego dostępu do swojego archiwum, bo znaliśmy sie tylko w
wirtualu, pochwaliłabym się znajomością ze scenarzystą, Januszem "to ja
wymyśliłem te k**wy" Sadzą ;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat_wed%C5%82ug_
Kiepskich

--