Wegorz wedzony

1. Data: 2001-04-12 11:12:33

Temat: Wegorz wedzony
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Dostalam wlasnie pieknego wegorza, ok 70 dkg, wedzony. Macie jakies propozycje,
jak to ladnie podac na Swieta?

Pozdrawiam, Ania R.

1. Data: 2001-04-12 11:18:57

Temat: Re: Wegorz wedzony
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!!
>
> Dostalam wlasnie pieknego wegorza, ok 70 dkg, wedzony. Macie jakies
propozycje,
> jak to ladnie podac na Swieta?
>
> Pozdrawiam, Ania R.

Powiem krotko! szczesciara! ;o)))))
Gdyby Ci zbywalo to nie ma sprawy, ja pierwsza chetna.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-04-12 11:24:34

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem krotko! szczesciara! ;o)))))
> Gdyby Ci zbywalo to nie ma sprawy, ja pierwsza chetna.
> pozdr. Wilma

Niestety nie...
Zamowilam 2 kg, a dostalam tylko te 70 dkg :(
Nastepnym razem moge sie podzielic. Gdzie mieszkasz?

Ania R.

1. Data: 2001-04-12 11:33:20

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie...
> Zamowilam 2 kg, a dostalam tylko te 70 dkg :(
> Nastepnym razem moge sie podzielic. Gdzie mieszkasz?
>
> Ania R.

Mieszkam w zachodniej Polsce. Juz nie raz chcialam kupic wegorza (uwielbiam
go jesc) , niestety jest on tak drogi - 70 zl. za kg., ze mam opory przed
kupnem (nawet na swieta) ;o((

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-04-13 06:38:37

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mieszkam w zachodniej Polsce. Juz nie raz chcialam kupic wegorza
(uwielbiam
> go jesc) , niestety jest on tak drogi - 70 zl. za kg., ze mam opory przed

Szczesciara. Ja ostatnio widuje w cenie 90 zl :(

Jader

1. Data: 2001-04-13 07:45:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> (uwielbiam
>
> Szczesciara. Ja ostatnio widuje w cenie 90 zl :(

A może to nie węgorz?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-13 08:25:09

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może to nie węgorz?
> --
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

Hmm... Wyglada jak wegorz. Smakuje tez jak wegorz (no...uszczknelam odrobinke).

Ania R.

1. Data: 2001-04-13 08:36:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał...

> Hmm... Wyglada jak wegorz. Smakuje tez jak wegorz (no...uszczknelam
odrobinke).

A gdzież to się kupuje węgorze w takiej cenie?
Nawet jak kupowałam u rybaka na mazurach to były po co najmniej 70 PLN...
Może to jednak dorsz mielony we flaku w dodanym aromatem węgorza
wędzonego??? z firmy "Najlepsze Konserwanty do Wyrobu Wędlin
Węgorzopodobnych"?

1. Data: 2001-04-13 09:56:28

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może to jednak dorsz mielony we flaku w dodanym aromatem węgorza
> wędzonego??? z firmy "Najlepsze Konserwanty do Wyrobu Wędlin

No, jezeli tak, to calkiem udana podrobka. A skoro efektem nie rozni sie od
pierwowzoru - to chyba ujdzie... za ta cene? Glowka wyszla calkiem udana. Ma
nawet oczka.

Rybka - od rybaka, ale nie z Mazur. Caly moj zaklad zlozyl zamowienie hurtowe,
ale udalo mu sie zlowic tylko 15 kg.

To jak tego wegorza zrobic? W galarecie?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2001-04-13 10:28:31

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

hurtowe,
> ale udalo mu sie zlowic tylko 15 kg.
>
> To jak tego wegorza zrobic? W galarecie?

Obedrzeć ze skóry, pokroić w małe dzwonka jednocześnie usuwając kręgosłup i
ości... To trzeba robić delikatnie, żeby rybka estetycznie wygladała. Po
prostu ułożyć zgrabnie na półmisku z kawałkami cytrynki do pokropienia...
Ja bym się z żadną galaretką nie bawiła, bo można w ten sposób schrzanić coś
co samo w sobie jest pyszniaste...
Pozdrawiam serdecznie i smacznego!!!

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Wesolutkich Świąt
kajmak z puszki do znudzenia, przepraszam
czy macie problemy z poczta?
"C.K. Kuchnia" Roberta Makłowicza
zakąski