Moj zbiór Tatty Teddy

1. Data: 2005-11-08 21:14:17

Temat: Moj zbiór Tatty Teddy
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczywny wreszcie zebrałam się na pokatalogowanie moich zbiorów.
Wszystkie znalezione Tatty Teddy wrzuciłam do tych dwóch albumów.
Korzystajcie ile wlezie :)
Jeśli macie inne schematy tego miśka to podrzućcie na maila a umieszczę je w
albumie ku wspólnej korzyści.
http://mampka.multiply.com
http://mampka2.multiply.com
Pozdrawiam
Mampka

Jak wykombinuję sposób na więcej jak dwa albumy to zamieszczę też Popcorny i
Forever Friends, i Suzzy's Little Zoo i inne

2. Data: 2005-11-08 21:46:01

Temat: Re: Moj zbiór Tatty Teddy
Od: "gosewagosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak wykombinuję sposób na więcej jak dwa albumy to zamieszczę też Popcorny i
> Forever Friends, i Suzzy's Little Zoo i inne

Myślę że mogę w imieniu wszystkich powiedzieć: DZIĘKUJEMY I CZEKAMY NA JESZCZE
:-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-)

3. Data: 2005-11-09 06:14:52

Od: "Aśka" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli macie inne schematy tego miśka to podrzućcie na maila a umieszczę je w
albumie ku wspólnej korzyści.

Cześć,
jakby co to jeden świąteczny jest parę postów niżej. Dzięki za to co jest, a
nie masz przypadkiem miarki z tym misiem? Nie żebym poganiała ale bierz się
kobieto do roboty :) my skorzystamy . Pozdrawiam Aśka

4. Data: 2005-11-09 08:04:21

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tutaj jest trochę misiów http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=71423

5. Data: 2005-11-09 08:08:50

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak wykombinuję sposób na więcej jak dwa albumy to zamieszczę też Popcorny i
> Forever Friends, i Suzzy's Little Zoo i inne

OOps jeszcze tu jest parę , strona się powoli otwiera (przynajmniej u mnie)
http://cross-chris.narod.ru/schems/teddy/teddy.htm

6. Data: 2005-11-09 08:20:47

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aśka" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
się
> kobieto do roboty :) my skorzystamy . Pozdrawiam Aśka

Oto miarka, chyba o tą Ci chodziło?
http://mampka.multiply.com/photos/album/15

7. Data: 2005-11-09 09:08:30

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynika z tego, że chyba udało mi się zebrać wszystkie dostępne w sieci Tatty
Teddy.
Czy któraś z Was posiada album na 163.photo? Potrzebowałabym pomocy :)
pzdr.
Mampka

8. Data: 2005-11-09 10:19:35

Temat: atty Teddy - album z photo 163
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

http://photo.163.com/openalbum.php?username=carrie_y
ao96&_dir=%2F19082894&page=1

9. Data: 2005-11-09 10:46:57

Temat: Re: atty Teddy - album z photo 163
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ufff, nic nowego. A już myslałam, że trzeba będzie pojechać do
Gdziekolwiekjesteś i zabić w afekcie :)
A tak co do albumów na 163. to nie wiem jak sobie założyć, jak uploadować
obrazki no i czy jest jakiś transfer ograniczony. Bo na Multiply mogę mieć 2
albumy (tyle mam maili) i dopadł mnie limit 200 zdjęc w miesiącu. Jak chcę
zacząć wrzucać nową serię to mi się nie zmieści, a czekac do grudnia mi się
nie chce.
Szkoda ze nie mozna miec na jednym mailu kilku albumów.

10. Data: 2005-11-09 11:15:46

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nie chce.
>Szkoda ze nie mozna miec na jednym mailu kilku albumów.

A po co czekac, załóż kolejny adres mailowy gdziekolwiek i do
dzieła...
Nie wiem czemu ale mi na dwa adresy nie chciało sie zarejestrować...
Pisało mi , że adres jest juz wykorzystany, dziwne, bo wcześnij tam
sie nie rejestrowałam, a jeden z adresów mam dosłownie od kilku dni,
miał ktoś z tym kłopot?
Na szczęscie na trzeci adres (nowozałożony) i juz sie nie burzył :)
Moolinea

<szydełko> usztywnianie
Powitanko
proszę o pomoc!
Przelicznik_mulin
Prosze o pomoc przy kwiatuszkach (szydelko)