Moja DO- KONIEC!

następny post »
From: Mike <m...@k...wox.org-nospam>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Moja DO- KONIEC!
Date: Mon, 9 Jun 2003 22:24:56 +0000 (UTC)

Witam. Miałem napisać, jak mi idzie, to piszę: niedziela była ostatnim
dniem DO. Fakt, ale ze mnie siłacz- przeżyłem aż 3 dni. ;-)
Olewam to- przez te 3 dni ani raz się nie wypróżniłem :))))))
Wcale to takie śmieszne nie jest, chociaż śmieszki stawiam.
Wiecie co- chociażby za miesiąc miały się cuda dziać, nie ufam takiej
diecie, po której, za przeproszeniem, nie można się wysrać. Już chyba
wiem, po co te "suszone śliwki lub morele"...
Szkoda czasu spędzonego w toalecie. Kwaśniewski radzi w książkach pić
ziółka- a ja to olewam, nie będę pić ziółek i nikt mi nie wmówi, że
dieta powodująca zaparcie jest zdrowa, obojętnie w jakim okresie.
Kolejna rzecz- podczas treningu (pisałem, że tańczę sportowo) leje się
ze mnie jak z fontanny a kondycji zero,
co naprawdę nie jest miłe ani dla mnie ani dla
mojej parnterki :/ :-((( Poza tym w niedzielę czułem się strasznie
słabo, a na DO byłem 2 dni. Ilości policzone skrupulatnie, limity na
pewno nie przekroczone. Dziś, po zjedzeniu porządnej ilości chleba,
słabość minęła.

Wiem, co napiszecie i rozumiem to, i tak mogłoby być, tj, że przejdą mi
te objawy, że to "szok" dla organizmu i tak dalej. A ja mam coś takiego
gdzieś. DO uświadomiła mi, że trzeba myśleć o tym, co się je, ale
niekoniecznie musi to być głównie tłuszcz.
Nooo, teraz to się zacznie... :-)

--
Mike
-> Jeżeli wysyłasz do mnie list, usuń -nospam z adresu.