Moralność

1. Data: 2003-07-28 00:56:17

Temat: Moralność
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez znaku zapytania.
Bo każdy, oczywiście, rozumie, co wchodzi w dekalog
moralności.
Każdy rozumie, że tam gdzie żyje, tam moralność ma wartość.
Każdy wie, że moralność, zawiera element priorytetu.
Czasem dziwi się, każdy , odmienności moralności,
gdzie indziej.
Każdy, odmiennosci, u siebie, nie zdzierży!
Są bez moralności!
Idea moralności, jest podstawą!

Uczciwość, bez moralności nie istnieje.

A uczciwość?
Co to jest, ten, 'fragment' moralności?

Jaka jest bieżąca, moralność?

Czy moralność, może być bieżąca?

Czy to tylko ... PiTy i rachunki za gaz?

Maralny, je płaci, czy nie?

A uczciwość, wyłączyć z moralności?

Czy będąc uczciwy, jestem moralny?

To tylko seria pytań.
Jakby ktoś znał odpowiedzi, to proszę.
U nas na drugim roczniku, strasznie trudne pytania zadają!

Pozdrówki
ett

Ten test jest nie do zniesienia!
:-(

1. Data: 2003-07-28 04:57:58

Temat: Re: Moralność
Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:

> Ten test jest nie do zniesienia!
> :-(

hahaha, ale jestes zabawny! :-)

--
Marsel

1. Data: 2003-07-28 07:27:58

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Idea moralności, jest podstawą!

Ale o co chodzi? Na czym polega 'problem'?
... bo jakos nie bardzo kapuje. :)

Moze ew. przykladzik?

Czarek

1. Data: 2003-07-28 12:58:05

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Każdy rozumie, że tam gdzie żyje, tam moralność ma wartość.
> Każdy wie, że moralność, zawiera element priorytetu.

Moralność jest niepotrzebna ! To twór sztuczny i zmienny (względny), który
sprzyja dotychczasowemu biegowi cywilizacji ludzkiej. Nie chodzi mi o
wyrywanie serc albo o dłubanie w nosie i zjadanie tego co się ma na palcu po
takim zabiegu :)) Moralność to twór pomocny (a jakże !!!) ale i jak gorset
krępujący. Potrzebna jest tutaj pewna reorganizacja ludzia i tyle.

pozdrówka
silvio

1. Data: 2003-07-28 13:12:08

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio_manuel"

> [...]
> takim zabiegu :)) Moralność to twór pomocny (a jakże !!!) ale i jak gorset
> krępujący. Potrzebna jest tutaj pewna reorganizacja ludzia i tyle.

Więc jaka?
Nie bój się, nie doniosę komuchom :-))

Pojedynczy - ten z kozetki - za 50zł - oświecony?
Reszta nie?

Ludzie! Ludzie, kupujcie!
Buteleczka, 10 centów!
Promocja!

Jasność w buteleczce!
Ojjjj, nie kupicie? Wielka strata!
Ojojoj!!! Okazja, Was ominie!

Ojojojoj.

ett

All - zrób wreszcie, to pie..d...lone FQ!!!!!!

1. Data: 2003-07-28 13:56:32

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc jaka?
> Nie bój się, nie doniosę komuchom :-))
>
> Pojedynczy - ten z kozetki - za 50zł - oświecony?
> Reszta nie?
>
> Ludzie! Ludzie, kupujcie!
> Buteleczka, 10 centów!
> Promocja!
>
> Jasność w buteleczce!
> Ojjjj, nie kupicie? Wielka strata!
> Ojojoj!!! Okazja, Was ominie!

O pigułeczkę waszmość prosisz ? Taką, co to jak siekniesz to przestanie
brzuch boleć albo duszyczka się uleczy ?

1. Data: 2003-07-28 16:22:40

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio_manuel"

> O pigułeczkę waszmość prosisz ? Taką, co to jak siekniesz to przestanie
> brzuch boleć albo duszyczka się uleczy ?

Dajże mi Ty!
Nie bądź taki!
:-)))

Jeśli proszę, to tylko o rozbabranie* sprawy.

ett

*Ogłoszenie wyniku własnych przemyśleń,
na dany temat

1. Data: 2003-07-28 19:48:15

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli proszę, to tylko o rozbabranie* sprawy.

Chipset to takie dwukostne ustrojstwo MB, które odciąża CPU od zarządzania
AGP, RAM, portami, PCI i całą resztą. Tak samo dobra sieciówka, kontroler
HDD i wszystko inne. Działa niezależnie, wydajnie i samodzielnie po to aby
CPU mógł służyć do innych celów. Powtarzam - s_ł_u_ż_y_ć. Przy okazji to
wszystko ktoś skonstruował i unowocześniał (dla swoich celów). Czy tak jest
z człowiekiem ???

> Dajże mi Ty!
> Nie bądź taki!
> :-)))

No to do zobaczenia na Arrakis :)

1. Data: 2003-07-28 19:52:01

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Moralność jest niepotrzebna !
(...)Potrzebna jest tutaj pewna reorganizacja ludzia i tyle.

A moze jakies szczegoly na czym owa pewna reorganizacja mialaby polegac?
:)
Kaska

1. Data: 2003-07-28 19:54:02

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> Bez znaku zapytania.
> Bo każdy, oczywiście, rozumie, co wchodzi w dekalog
> moralności.

O! Juz kopca Kosciuszki wrociles?

Nie przejmuj sie - tak naprawde to bylo tylko dookola stolu...
Kaska

Brak odwagi (nieśmiałość)
striptiz
sunday crystal (on siesta)