Mowa ciała - zgarnianie

281. Data: 2009-03-18 11:11:14

Temat: Re: Mowa ciała - zgarnianie
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> U nas w lesie się zdarzają. M. in. dlatego mąż chodzi w trudnym
> terenie pierwszy, bo umie rozpoznać, jako były zołnierz :->

Te podziemne też? Ma wszczepiony w kark wykrywacz metali? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

282. Data: 2009-03-18 11:11:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Ja, mój, my.
> Pomyśl bardziej "szerokopasmowo".

To nie ja Ci zarzucałam - po raz :)
A po dwa - nie chce mi się.
Ale gdybym miała, to owszem, chodzimy obok siebie, tylko nie trzymając
się za ręce. Ręce to pierwsza broń wojownika.

--
Pozdrawiam - Aicha

283. Data: 2009-03-18 11:16:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 10:56:56 +0100, medea napisał(a):

> O qrczę! U nas każdy sam sobie otwiera, muszę zrewidować ten model. ;)
>
> Ewa

To jest miłe, kiedy nawet po 30 latach małżeństwa, kiedy nikt nie widzi i
możnaby sobie odpuścić mając płytko zakorzenione nawyki, mąż otwiera
"staremu modelowi" drzwi... tak było u niego w rodzinie, po prostu, on
inaczej nie umie. Także (prócz wielu innych nawyków) zdejmowanie i
podawanie kobiecie palta nie tylko w szatni kina czy teatru, ale i w domu,
wytwarza miły klimat ogólny, o ile jest naturalne - to po prostu zależy od
całokształtu. Pojedynczymi sprawami tego się nie załatwi.

284. Data: 2009-03-18 11:18:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> No to bezrobocie jeszcze bardziej wzrośnie. Nie godzi się.

Opiekuńczy mężowie przejmą odpowiedzialność za tę armię biurw.

--
Pozdrawiam - Aicha (jak widziałam te gołopępkowe małolaty, to miałam
ochotę pieprznąć takiej jednej z drugą w łeb, żeby sfrustrowanych

285. Data: 2009-03-18 11:19:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 11:11:31 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> W ostateczności nad albo pod.
>
> Qra, zrozumiałam

Nie zrozumiałaś: właśnie przed ;-PPP

286. Data: 2009-03-18 11:23:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 11:34:28 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A to był film dokumentalny? Ja głupia nie wiedziałam....

Nie, ale zrobili go ludzie sporo wiedzący jednak o ludziach pierwotnych -
nie jest to czcza fantastyka, którą Ty na ten temat uprawiasz.

> Żeby na ten niewypał nie wlazła sierota.

Choćby. Bo akurat może być w ciąży i zamiast jednej istoty - giną dwie lub
wiecej.

> No to bezrobocie jeszcze bardziej wzrośnie. Nie godzi się.

Kobiety do domu i do dzieci. Tylko wtedy będzie lepiej.

287. Data: 2009-03-18 11:27:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 11:49:04 +0100, medea napisał(a):

> Wszędzie "ja, my, nas, nasze". Nie mogłabyś czasem spojrzeć bardziej
> szerokopasmowo? ;)
>
> Ewa

W tym przypadku nie: ponieważ jesteśmy w tej (i w wielu innych) dziedzinie
ewenementem.

288. Data: 2009-03-18 11:28:23

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To jest miłe, kiedy nawet po 30 latach małżeństwa, kiedy nikt nie widzi i
> możnaby sobie odpuścić mając płytko zakorzenione nawyki, mąż otwiera
> "staremu modelowi" drzwi...

A co, jeśli akurat w samochodzie podłożono bombę?

Ewa

289. Data: 2009-03-18 11:30:11

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> To nie ja Ci zarzucałam - po raz :)

E, ja to zrobiłam dopiero w odpowiedzi - patrz na czasy.
Czy ja mogłabym być aż taka złośliwa sponte sua?? ;)

Ewa

290. Data: 2009-03-18 11:30:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:06:53 +0100, Aicha napisał(a):

> Nosoty? Reszta świata jest odrażająca, brudna i zła. Jedyna ostoja
> cnót wszelakich to te trzy samiczki i jeden samczyk.

Gorycz Ci to dyktuje.

Ciekawa zapowiedź
Era Ojdanic
NEMA TE NEMA