Mowa ciała - zgarnianie

301. Data: 2009-03-18 11:39:19

Temat: Re: Mowa ciała - zgarnianie
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Naoglądałaś się "Ojca Chrzestnego - cz.II", widzę.

Nie. Naczytałam się wątku "Mowa ciała - zgarnianie". ;)

Ewa

302. Data: 2009-03-18 11:40:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> My nawet we śnie trzymamy się za ręce. Żeby żadne z nas nie umarło
> samotnie.

A stykanie się tyłkami się liczy?

Qra

303. Data: 2009-03-18 11:40:59

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Jest szansa, że wylecą oboje.

A kiedy idzie przodem w lesie, to nie ma takiej szansy? ;)

Ewa

304. Data: 2009-03-18 11:41:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:35:13 +0100, medea napisał(a):

> To już zaczyna brzmieć jak groteska.

Groteska? - to tragedia(sic!), że tak to dla Ciebie brzmi.
Obie egzystujemy po prostu w zupełnie innych strefach doznań i relacji
kobiety i mężczyzny.

305. Data: 2009-03-18 11:41:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> E, ja to zrobiłam dopiero w odpowiedzi - patrz na czasy.

Wierzę Ci na słowo ;)

> Czy ja mogłabym być aż taka złośliwa sponte sua?? ;)

Nie wiem, trzeba by sprawdzić :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha (żartowałam)

306. Data: 2009-03-18 11:41:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:35:19 +0100, Aicha napisał(a):

> Chomąto? :D

Używasz? - ja nie.

307. Data: 2009-03-18 11:44:01

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Groteska? - to tragedia(sic!), że tak to dla Ciebie brzmi.
> Obie egzystujemy po prostu w zupełnie innych strefach doznań i relacji
> kobiety i mężczyzny.

Owszem. Ja nie daję się głupiemu wątkowi unosić w opary absurdu. Ty z
kolei to uwielbiasz.

Ewa

308. Data: 2009-03-18 11:45:16

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A stykanie się tyłkami się liczy?

Odwracacie się do siebie tyłkiem? Chyba żartujesz? To się liczy, ale
jako argument do sprawy rozwodowej. ;)

Ewa

309. Data: 2009-03-18 11:46:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:36:52 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Wykopuje i odrzuca za siebie.
>
> Qra

Nie: po prostu rozpoznaje tereny byłych okopów i bombardowań - po lejach,
których ja akurat nie zauważyłabym, bo porośnięte lasem.

310. Data: 2009-03-18 11:47:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie, ale zrobili go ludzie sporo wiedzący jednak o ludziach pierwotnych -
> nie jest to czcza fantastyka, którą Ty na ten temat uprawiasz.

Przepraszam. Znowu zapomniałam, że w tej lokacji tylko Ty masz rację.

To też bezrobocie, ino nierejestrowane.

Qra

Ciekawa zapowiedź
Era Ojdanic