dlaczego faceci nie golą nóg

1. Data: 2000-11-06 13:13:08

Temat: dlaczego faceci nie golą nóg
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapuscilam ten temat i go olaliscie, a mnie on bardzo interesuje

nie zostawiajcie mnie z tym samej bardzo prosze

oczekuje wyopwiedzi panow jak w temacie, a pan dlaczego gola nogi a nie wymagaja tego
od
panow

zuza

1. Data: 2000-11-06 13:43:03

Temat: Re: dlaczego faceci nie golą nóg
Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuza <z...@p...wprost.pl> w artykule
news:8u6au4$l4j$1@helios.man.lublin.pl pisze...
> [...]
>
> nie zostawiajcie mnie z tym samej bardzo prosze
>
> oczekuje wyopwiedzi panow jak w temacie, a pan dlaczego gola nogi a nie

Wedlug mnie, facet z ogolonymi nogami jest troche zniewiescialy. Ogolone
nogi sprawiaja, ze kobieta wyglada delikatniej i smuklej. Facetowi te
przymioty nie za bardzo pasuja, wylaczajac tu oczywiscie startujacych do
tytulu Mr. Olimpia.

--
A. S.
ICQ: 93514181

1. Data: 2000-11-06 14:27:18

Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zuza wrote:

> [...]
> nie zostawiajcie mnie z tym samej bardzo prosze
> oczekuje wyopwiedzi panow jak w temacie, a pan dlaczego gola nogi a > nie wymagaja

Wydaje mi sie, ze to wlasnie roznice, a nie podobienstwa sprawiaja
atrakcyjnosc plci przeciwnej. Lubisz facetow z ogolonymi nogami, dlugimi
wlosami i o kobiecych ruchach?:))

Verset

1. Data: 2000-11-06 14:40:25

Temat: Odp: dlaczego faceci nie golą nóg
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@t...pl...
> Wydaje mi sie, ze to wlasnie roznice, a nie podobienstwa sprawiaja
> atrakcyjnosc plci przeciwnej. Lubisz facetow z ogolonymi nogami, dlugimi
> wlosami i o kobiecych ruchach?:))
>
> Verset

chodzilo mi wylacznie o to dlaczego wymaga sie tego od kobiet , a od facetow nie
wymaga sie
w ogole niczego
chodzi mi o zjawisko kulturowe jak to jest ze od 10-15 lat jest to kanonem, czyzby 15
lat
temu nieogolone nogi nikomu nie przeszkadzaly bo nie bylo takiej mody, czy nie
uwazacie ze
jest to sterowane przez firmy kosmetyczne w celu wykreowania popytu na wosk do
depilacji,
kremy do depilacji, maszynki do depilacji i.t.p.
pewien 18-letni chlopak ( poeta) napisal mi kiedys ze nie moze sie umowic ze swoja
16-letnia
kolezanka bo ta ma OBRZYDLIWIE nieogolone nogi
czy w zwiazku z tym powinnam nauczyc moja 14-letnia corke depilowac nogi,
a co z druga 12-letnia ? w jakim wieku TRZEBA KONIECZNIE depilowac nogi ?
z.

1. Data: 2000-11-06 14:56:08

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie, ze to wlasnie roznice, a nie podobienstwa sprawiaja
> atrakcyjnosc plci przeciwnej. Lubisz facetow z ogolonymi nogami, dlugimi
> wlosami i o kobiecych ruchach?:))

Ja lubie ;-). A moze niektorym kobietom wlasnie bardziej podobaja sie
ogolone nogi u chlopisk? Jakos mezczyzni burza sie jak widza, ze dziewczyna
ma zarosniete szkity, wiec dlaczego kobiety musza tolerowac jak chlop jest
owlosiony?
A ja wiem dlaczego faceci nie gola nog, dlatego, ze chlopy nie lubia dbac o
siebie, to panie musza sie nimi zajmowac jak malymi dziecmi. Dlatego gdy
kobieta urodzi malucha, to faceci sa tacy zazdrosni. Jesli, wiec droga zuzo
masz chlopa, to sama musisz sie o niego zatroszczyc, on jest za glupi na to,
aby sie soba samemu zajac. Faceci to kaleki zyciowe przystosowane wylacznie
do picia piwa, uprawiania seksu i pracowania.
---
Ania Lipek
a...@p...com
a...@g...pl

Sraj tak, aby kazde gowno wprawialo cie w zachwyt.

1. Data: 2000-11-06 15:13:09

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Nov 2000 14:13:08 +0100, "zuza" <z...@p...wprost.pl>
wrote:

>zapuscilam ten temat i go olaliscie, a mnie on bardzo interesuje

nie gola, bo odrastajace wlosy zazwyczaj niemilosiernie swedza i
drapia ;)

ps. co sie zas tyczy kobiet, wlosy na nogach mi nie przeszkadzaja,
lecz jesli juz kobieta zaczyba golic, to nie ma potem wyjscia - nie ma
nic gorszego, niz to, gdy kobieta obejmuje faceta udami z
polcentymetrowym zarostem ostrym jak igielki... ;)

--
[cookie]

1. Data: 2000-11-06 17:16:28

Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zuza wrote:

>[...] czy nie uwazacie ze
> jest to sterowane przez firmy kosmetyczne w celu wykreowania popytu na wosk do
depilacji,
> kremy do depilacji, maszynki do depilacji i.t.p.

Pewnie troche tak, ale jak sadze podloze takiego postepowania lezy
glebiej. Chce powiedziec, ze skads to sie bierze, przeciez reklama nie
moze nam narzucic naszych upodoban (w ogolnym zalozeniu); jest wrecz
odwrotnie - to nasze upodobania kreuja reklame. Nikt mi nie moze wmowic,
ze musi mi sie podobac kobieta z wlosami na piersiach:))) To reklama
wyjdzie z pomyslem dopasowanym do moich upodoban i tym mnie skusi do
kupna produktu - tak jak "koniecznosc" depilowania 12 letnich
dziewczecych nog:)) kusi dziewczyny do kupna urzadzen, zeby bardziej sie
podobac facetom (tzn chlopczykom). Oni przeciez lubia gladkie nozki.
Sadze ze taki jest tok rozumowania i stad ta cala "moda".

> pewien 18-letni chlopak ( poeta) napisal mi kiedys ze nie moze sie umowic ze swoja
16-letnia
> kolezanka bo ta ma OBRZYDLIWIE nieogolone nogi

No wlasnie, najwidoczniej wiekszosc facetow woli gladkie nogi. Ja na
przyklad wole gladkie:). Moze sie myle, ale to wydaje mi sie najbardziej
prawdopodobne wyjasnienie.

Verset

1. Data: 2000-11-06 17:19:12

Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:

> Faceci to kaleki zyciowe przystosowane wylacznie
> do picia piwa, uprawiania seksu i pracowania.

ROTFL:)))
chyba sobie to wytne i za szybke wstawie

1. Data: 2000-11-06 17:54:43

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

wrote:

>zapuscilam ten temat i go olaliscie, a mnie on bardzo interesuje
>
>nie zostawiajcie mnie z tym samej bardzo prosze

Chcialbym bo wlochy mnie wkurzaja, ale uznane to by bylo za pedalstwo
i mialbym niedwuznaczne jeszcze propozycje od gejow i to byloby dla
mnie raczej ___nieporzadane___ :))))))) Dlatego musze cierpiec. Jak
kazdy inny facet. Przez spoleczenstwo.
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

1. Data: 2000-11-06 19:05:07

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuza" <z...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> nie zostawiajcie mnie z tym samej bardzo prosze
>
> oczekuje wyopwiedzi panow jak w temacie, a pan dlaczego gola nogi a nie

Facet z ogolonymi nogami..hi,hi,hi
Po pierwsze rzadko ktory poddalby sie takim tortura , a
po drugie taki gladki facet to nie facet. Kiedys spotkalam pewnego okaza ,
ktory
nie akceptowal swojego owlosienia , a zarazem nie panowal nad nowo
kielkujacymi wloskami i raczej nie wygladal zachecajaco ( to jest nie tylko
moje zdanie).

"Boję się jak tu utrzymać żonę i 2 dzieci
Re: Decyzja należy do Ciebie...
Re: Czy to zadatki na starego kawalera?
Decyzja należy do Ciebie...
PODZIEKOWANIA Prunesquallor'a, Alfreda zresztą