Mrożone obiady

21. Data: 2007-07-26 06:08:23

Temat: Re: Mrożone obiady
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:f87l5v$1bjj$1@opal.icpnet.pl...

> Ale przeciez chodzilo tylko o jedzenie przez tydzien. Przez tak krotki
> czas raczej sie sobie krzywdy niewartosciowym jedzeniem nie zrobi.
> Ja i tak dalabym sobie spokoj z gotowaniem i jadlabym gdzies przy plazy,
> szkoda czasu, gdy mozna dluzej powczasowac :)

dokladnie tak jak mowisz...
rybka ze smazalni... ech hehehe
baaaaaaaaardzo zdrowa ale za to jak smakuje :-)

22. Data: 2007-07-29 08:59:51

Temat: Re: [OT] Re: Mrożone obiady
Od: Papa <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymuś pisze:
> PRzecież to normalny sposób obierania pomidorów :) Pewnie w przypadku
> ziemniaków też działa.

Napisałeś pewnie też działa, czyli krótko podsumowując nie sprawdzałeś ;)

23. Data: 2007-07-31 02:44:11

Od: "Szymuś" <pwid_@_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałeś pewnie też działa, czyli krótko podsumowując nie sprawdzałeś ;)
Nie ale jutro spróbuję.

24. Data: 2007-08-31 09:07:35

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

E. napisal(a):

>Niestety oprócz bigosu, gołąbków i kotletów mielonych nic mi nie
>przychodzi do głowy co jeszcze mozna by ugotować za wczasu a potem po
>rozmrożeniu nadawałoby się to do szybkiej konsumpcji.
>Może ktoś ma jakieś sprawdzone pomysły?

Kapusta z grochem, leczo, kluski slaskie, sosy (wolowinowy, itd).
Generalnie duzo mozna mrozic. Nie mrozilbym tylko salatek ;--).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

25. Data: 2007-08-31 22:44:26

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 31 aout 2007 ŕ 11:07:35, dans
<g...@4...com> vous écriviez :

> Kapusta z grochem, leczo, kluski slaskie, sosy (wolowinowy, itd).
> Generalnie duzo mozna mrozic.

Chili con carne, cassoulet, wolowine po burgudzku, gulasz,
paprykarz... lista jest dluuga.

> Nie mrozilbym tylko salatek ;--).

Chciales powiedziec "surowek" ;-)

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

26. Data: 2007-09-01 02:18:27

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Aug 2007 11:07:35 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

>Kapusta z grochem, leczo, kluski slaskie, sosy (wolowinowy, itd).
>Generalnie duzo mozna mrozic. Nie mrozilbym tylko salatek ;--).

Kapusta z grzybami, pierogi wszelakie, knedle z czymkolwiek, pure
grochowe (choc to taniej trzymac po prostu na sucho w proszku),
golabki z ziemniakami (poszukajcie w archiwum mojego, a raczej mojej
babci przepisu), kotlety ziemniaczane, golabki z kasza gryczana (i
ewentualnie grzybami), z cala pewnoscia nie grzyby (bo taniej trzymac
zakiszone lub wysokosolone), szpinak w dowolny sposob przyrzadzony,
potrawka z kurczaka, gesi, indyka, kaczki (ops...), cieleciny.

Nie warto:

Owocow na kompot (chory pomysl - lepiej zrobic skoncentrowany kompot,
poddac porzadnej pasteryzacji i dalej przechowywac juz bez nakladow
energetycznych na chlodzenie). Produktow zawierajacych duze ilosci
wody (mozolne utrzymywanie w zamrozeniu wody ktora w kazdej chwili
mozna miec z kranu...). Produktow (jak wzmiankowane pure grochowe)
ktore rownie dobrze mozna zamienic na susz.

Dalsze pomysly?

--
Darek

27. Data: 2007-09-17 10:15:06

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisal(a):

>Chili con carne, cassoulet, wolowine po burgudzku, gulasz,
>paprykarz... lista jest dluuga.

>Chciales powiedziec "surowek" ;-)

Nie bede sie klocil ;--). Ty mieszkasz we Francji? - to moze powiesz
mi czy w Paryzu da sie zjesc, w zakresie ekonomicznym, niebeznadziejne
zarcie?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

28. Data: 2007-09-17 21:44:45

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 17 septembre 2007 ? 12:15:06, dans
<b...@4...com> vous écriviez :

> Nie bede sie klocil ;--). Ty mieszkasz we Francji? - to moze powiesz
> mi czy w Paryzu da sie zjesc, w zakresie ekonomicznym, niebeznadziejne
> zarcie?

Powiedzialalabym ze "da sie". Nie az tak jak na poludniu Francji, ale
raczej da sie.
Ludzie tu nie znosza placenia za beznadziejne zarcie :)

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com