Multiroom TV przez gniazdko elektryczne

1. Data: 2017-10-21 07:11:27

Temat: Multiroom TV przez gniazdko elektryczne
Od: panamera <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przepraszam że za bardzo nie na temat, ale nie wiem gdzie to umiescic
Posiadam internet oraz tv w orange. Dekoder z routerem mam połączony
przez urządzenie podłączone do gniazdka przy routerze i drugie
urzadzonko przy dekoderze. Teraz chciałbym miec multiroom i jak to
podłączyć? problem w tym że przy routerze mam jedno gniazko, bo tak to
zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak
zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim
dekoderze to bedzie to dzialac ?

2. Data: 2017-10-21 11:44:31

Temat: Re: Multiroom TV przez gniazdko elektryczne
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-21 o 07:11, panamera pisze:
> [...]
> zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak
> zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim

Trudno cię zrozumieć, nie masz daru jasnego przekazywania swoich myśli.
Jeśli jest tak, jak ja sobie wyobrażam to co opisujesz, to może działać.
Sprawdź w instrukcji jak podłączyć (sparować) następne "urządzonko"
(rozumiem PLC)
Pewnym zagrożeniem jest potencjalnie zbyt mała szybkość transmisji.
Ale to zależy od typu urządzeń PLC i zakłóceń w sieci zasilającej.

3. Data: 2017-10-21 12:12:05

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak
> zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim

Rozumiem że nie masz jak podpiąć drugi dekoder TV Orange, bo nie masz
kabla między nimi. Jak dobrze pamiętam trzeba je spiąć Ethernetem pod
specjalnie ustawione gniazdko (w oprogramowaniu routera ustawia się
gdzie jest Net a gdzie TV).
Teoretycznie "przedłużacz" w postaci konwerterów LAN-Sieć 230V powinien
zadziałać, o ile gniazdka są na tej samej fazie (instalacja w domu jedno
czy 3 fazowa?).

tutaj na szybko jakiś test działania takich ustrojstw, szybkości
wymagane do oglądania itp.
http://www.komputerswiat.pl/testy/sprzet/rutery/2012
/01/internet-z-gniazdka-porownanie-6-adapterow-power
line.aspx

--
Irokez

4. Data: 2017-10-21 14:24:23

Od: panamera <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tak, nie chce ciagnac kabli ethernet po domu, tylko gniazdko-dekoder

Problem ze stojącą wodą w rurze
Fuga
Granulat (?) w pufie-piłka
wypukłe panele