Muzułmańska religia miłości i pokoju?

1. Data: 2018-08-19 00:27:56

Temat: Muzułmańska religia miłości i pokoju?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Raymond Ibrahim

Ostatnio ktoś przysłał mi arabskie wideo zestawiające ze sobą fragmenty
kazań przekazanych przez chrześcijańskich i muzułmańskich przywódców na
Bliskim Wschodzie

Chrześcijanie oferowali powszechne modlitwy, w których znajdują się takie
zwroty jak: ,,O, Panie, który kochasz całą ludzkość, Zbawicielu całego
świata". Cytowali biblijne wersy,jak: ,,Miłujcie nieprzyjaciół waszych i
módlcie się za tych, którzy was prześladują" (Mt.5:44). Modlili się do
Boga, aby ,,uzdrowił z chorób wszystkich ludzi na świecie".

O ile takie modlitwy są nam znane, nawet jeśli są lekceważone, to błagania
muzułmańskich kaznodziejów mogą niektórych zaskoczyć. Popularny egipski
kaznodzieja, szejk Muhammadal-Zoghbi, został nagrany, wzywając swego boga
tak:

,,Oby Allach uciął wam języki! Oby zamroził krew w waszych żyłach! Oby
dotknął was rakiem i to szybko ... Allachu, uderz ich wszelkiego rodzaju
chorobami cierpieniami i bólem! Allachu uderz ich rakiem! Allachu zniszcz
ich! Allachu, zniszcz tych kryminalistów którzy sprzeciwiają się zacnemu
Prorokowi.

Po czym, już pogodnie, zwracając się do muzułmańskich słuchaczy: ,,A pokój
wam, miłosierdzie i błogosławieństwo Allacha".

Podobnie modlił się do Allacha z wyciągniętymi ramionami Szeik, Abdullah
Hihari:

[wideo]

Muhammad al-Zoghbi: ,,Allachu, uderz ich rakiem!"
,,Panie, Panie, potępiamy ich wobec ciebie! Zamroź krew w ich żyłach! Uderzy
ich złem, lub bardzo szybko zamroź krew w ich żyłach, aż będą modlić się o
śmierć, lecz nie przyjmuj tej prośby! O panie, o Panie. O, panie,..."

Nie trzeba rozumieć arabskiego, aby ocenić nienawiść Nihariego: obserwujcie
45 sekund zaczynające się w 2:15 minucie i przyjrzyjcie gestykulacji, gdy
kleryk wypowiada swoje przekleństwa, jak uderza w podłogę laską, ciska
obrazami i wali o ścianę (dwa dni po publikacji artykułu Ibrahima, YouTube
usunęło wideo - red. euroislam.pl).

Zostały pokazane również fragmenty formalnych modlitw z Mekki,
najświętszego miasta islamu. Gdy muzułmanie przechadzają się wokół Kaaby, z
megafonów uderza następująca modlitwa, skandowana przez islamskich
wyznawców:

,,O, Allachu, pokonaj niesprawiedliwych chrześcijan i tych kryminalistów,
żydów, niesprawiedliwych zdrajców; uderz ich twoim gniewem; spraw, aby żyli
w niewoli nieszczęścia, udrapuj ich w nieskończoną rozpacz, uporczywy ból i
nieustającą dolegliwość;napełnij ich życie smutkiem i bólem, i zakończ ich
życie upokorzeniem i uciskiem; dotknij swoimi torturami i sądem
niesprawiedliwych chrześcijan i kryminalistów żydów. O to cię prosimy,
Allachu, odpowiedz na naszą prośbę!"

Co można zrobić z tym bezgranicznym kontrastem między chrześcijańskimi i
muzułmańskimi modlitwami do bóstwa? Oczywiście dawniej takie sprzeczne
podejście byłoby po prostu interpretowane jako naturalne odzwierciedlenie
tego, co boskie i tego, co demoniczne.

Niemniej dziś, gdy moralny relatywizm cechuje równość wszystkich religii -
to jest : wszystkie są równie bez znaczenia, bez uchwytnego wpływu na życie
swoich wielbicieli -wielu może dojść do wniosku, że chrześcijańskie
modlitwy, łagodne i wdzięczne, dowodzą zadowolenia chrześcijan będących pod
[władzą] islamu, podczas gdy muzułmańskie modlitwy, gniewne, jeśli nie
szalone, wyrażają szczere poczucie krzywdy.

Nic bardziej mylnego. Gdyby modlitwy i błagania były tylko sposobem
wyrażenia czyjegoś poziomu zadowolenia czy niezadowolenia tym światem, to z
pewnością chrześcijanie w muzułmańskim świecie, gdzie kościoły i biblie są
palone, chrześcijanki porywane i zmuszane do nawrócenia, prawa przeciwko
bluźnierstwu i apostazji zabijają, a nawet państwo masakruje chrześcijan -
modliliby się o to, aby ogień i zaraza spadły na ich prześladowców.

Jest odwrotnie: to muzułmańscy przywódcy bardzo szybko wskazują na każdą
możliwą sprawę, która usprawiedliwi ich modlitwy nienawiści. Tak więc,
profesor Abd al-Latif zapytany czy prawo szariatu pozwala muzułmanom modlić
sie o "unicestwienie" Żydów i chrześcijan, powiedział, że tak, skoro Żydzi
są niesprawiedliwi wobec Palestyńczyków, a chrześcijanie są odpowiedzialni
za Abu Ghraib, dodając, że ,,sam prorok zwykł wypowiadać przekleństwa".

I rzeczywiście, Mahomet, który doradzał przeklinanie wrogów islamu mówiąc
im, między innymi, aby gryźli penis swego ojca, potępiał i wzywał do
przemocy przeciwko Żydom i chrześcijanom, zaczynając swój Koran wstępną
modlitwą, Fatiha, którą wypowiedział około trzynastu stuleci przed
stworzeniem współczesnego państwa Izrael, a nawet przed Abu Ghraib, to jest
przed jakimikolwiek ,,krzywdami".

Jaka z tego płynie lekcja? Modlitwy nie odzwierciedlają stanu czyjegoś
zadowolenia z tego świata, lecz odzwierciedlają nauki jego wiary.(p)

Źródło: http://www.raymondibrahim.com/10669/muslim-prayers-o
f-hate
Tłumaczenie na język polski zamieszczono na http://www.poznajpana.pl

,,

https://euroislam.pl/muzulmanskie-modlitwy-nienawisc
i/

--
XL

2. Data: 2018-08-19 02:20:10

Temat: Re: Muzułmańska religia miłości i pokoju?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 00:27:57 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Jaka z tego płynie lekcja? Modlitwy nie odzwierciedlają stanu czyjegoś
> zadowolenia z tego świata, lecz odzwierciedlają nauki jego wiary.(p)

> [...]

Rzeczywiście z tego co się orientuję, islam jest o wiele bardziej pobłażliwy
dla ekspresji niezadowolenia i gniewu niż chrześcijaństwo. Podobnie rzecz się ma
z judaizmem. Taki perwersyjny rodzaj tolerancji - tolerancja dla hejtu,
zwany też tolerancją represywną - bynajmniej nie jest dzisiejszemu światu
potrzebny.

Zdecydowanie wolę takie religie, które promują cierpliwość.

3. Data: 2018-08-19 02:23:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 02:20:13 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> potrzebny.
>
> Zdecydowanie wolę takie religie, które promują cierpliwość.

PS. Chrześcijaństwo trochę czasem tutaj kuleje w stosunku do buddyzmu, ale
generalnie pod tym względem jest znośne. No chyba, że mamy na myśli różnych
nacjonalistów podpinających się pod nie - wtedy mamy modlitwę rodem z "Dnia
świra".

Wiara w UFO podobna do religii?
Zdrajcom Polski mówimy WON!
Antrovis
Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Konstytucja czy ewangelia