Muzyka pod miłość :-)

1. Data: 2001-09-29 13:40:36

Temat: Muzyka pod miłość :-)
Od: "kyokpae" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Więc chcę zbudować nastrój na romantyczny wieczór we dwoje. Czemu by nie
wykorzystać muzyki? Ktoś ma z tym jakieś doświadczenia? Zastanawiam się czy
muzyka ma być cały czas w tym samym klimacie... Ale, ale! Przecież w pewnym
momencie atmosfera stanie się na tyle gorąca, że zapragniemy oboje zrzucić z
siebie ciuchy. I co? W głośnikach nadal, żewne, romantyczne kawałki! Myślałem
czy nie skorzystać by z "muzyki natury". Szemrania strumienia, szelestu liści na
wietrze, do tego z nie przeszkadzającym i spokojnym motywem gdzieś z tyłu,
ewentualnie z "lekkimi" dźwiękami wyznaczającymi rytm. To mogłoby zadziałać!!!
:-) Jestem jednak za kiepskim muzykiem, żeby coś takiego samemu zmajstrować więc
może ktoś mi powie o jakiej muzyce własnie mówiłem, żebym wiedział czego
szukać - czy był to ambient? No dobrze. A teraz dla odmiany chciałbym posłuchać
nieco o waszych doświadczeniach z układaniem playlisty :-)

pozdrawiam

1. Data: 2001-09-29 15:33:05

Temat: Re: Muzyka pod miłość :-)
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kyokpae" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
posłuchać
> nieco o waszych doświadczeniach z układaniem playlisty :-)

Nie wiem jak Ty, ale ja slysze muzyke tylko przed i po, nigdy w trakcie :-),
wiec...

No dobrze, dobrze - dla mnie muzyka par excellence erotyczna jest jazz
(wersja meska - chlopaki dma w saksy az wszystko, co bylo nisko, jest
wysoko; wersja kobieca - starzejace sie Murzynki wiecznie przywoluja
Odyseusza - b. duze uproszczenie).

Saulo

1. Data: 2001-09-29 15:47:46

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo"

<.>
> [...]
> (wersja meska - chlopaki dma w saksy az wszystko, co bylo nisko, jest
> wysoko; wersja kobieca - starzejace sie Murzynki wiecznie przywoluja

klasyczny błąd - muzyka ma byc dla dziewuszki nie dla Ciebie
(dla Ciebie jest ona ;-)))
M.

1. Data: 2001-09-29 17:05:06

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

kyokpae <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
> ewentualnie z "lekkimi" dźwiękami wyznaczającymi rytm. To mogłoby zadziałać!!!

Bleeeeee... nie wiem, co ona lubi, ale na mnie takie "podróbki natury"
nie działają. Podobnie jak muzyka "nastrojowa". Nie ma jak hard rock
& metal :).

Dowiedz się, jaką muzykę ona lubi i po prostu taką przygotuj.
--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-09-29 19:35:07

Od: Jakub Jan Szczerbowski <1...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

CHANI wrote:
kyokpae <k...@p...onet.pl> pisze:

> Bleeeeee... nie wiem, co ona lubi, ale na mnie takie "podróbki natury"
> nie działają. Podobnie jak muzyka "nastrojowa". Nie ma jak hard rock
> & metal :).

Są kapele łączące metal z jazzem. ;-)
--
Jakub Jan Szczerbowski
mailto:1...@s...pl

1. Data: 2001-09-29 20:13:49

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jan Szczerbowski <1...@s...pl> pisze:

> Są kapele łączące metal z jazzem. ;-)

Tylko po co ten jazz :). Ty lubisz? Bo ja nie :).

--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-09-29 20:41:45

Od: Grzegorz Dziewulski <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jan Szczerbowski napisał:

> Są kapele łączące metal z jazzem. ;-)
> --

A kogo wujenka ma na myśli ?
Metalu z dżezem połączyć się nie da, bo metal jest grany na 4/4, a dżez swinguje :)

1. Data: 2001-09-29 22:30:12

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CHANI"

> Tylko po co ten jazz :). Ty lubisz? Bo ja nie :).

a słyszałas?
Mars.

1. Data: 2001-09-30 07:56:12

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kyokpae" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
posłuchać
> nieco o waszych doświadczeniach z układaniem playlisty :-)

Proponuje jakiś afrodyzjak:)
Chcesz wzbudzić w kobiecie chcicę to nie licz na muzykę:)
Jamnik

1. Data: 2001-09-30 21:18:37

Od: Jakub Jan Szczerbowski <1...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jamnik wrote:

> Proponuje jakiś afrodyzjak:)
> Chcesz wzbudzić w kobiecie chcicę to nie licz na muzykę:)
> Jamnik

Nieźle też działają pocałunki (podobno) ;-)
--
Jakub Jan Szczerbowski
mailto:1...@s...pl

Świadomość dziecka.