NA SLOMIE - KOCIOLEK - EINTOPF

1. Data: 2006-05-08 05:00:19

Temat: NA SLOMIE - KOCIOLEK - EINTOPF
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Na słomie, ach na słomie to życie - istny raj" - zielona szkoła...
Cisza i spokój.
"Obracam w palcach, złoty - pieniądz...
... więc chodźcie tu rycerze..." i markietanki...

2. Data: 2006-05-08 07:45:34

Temat: Re: NA SLOMIE - KOCIOLEK - EINTOPF
Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Na słomie, ach na słomie to życie - istny raj" - zielona szkoła...
> Cisza i spokój.
> "Obracam w palcach, złoty - pieniądz...
> ... więc chodźcie tu rycerze..." i markietanki...

Wiesz co? Coraz częściej Panslavista kojarzy mi się ze słowem onanista.
Takiego onanisty którego podnieca własne słowo pisane dawno nie widziałem.
nie pozdrawiam
SL

3. Data: 2006-05-08 07:48:21

Od: "dyńdza" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e3msum$2cd$1@news.onet.pl...

> Wiesz co? Coraz częściej Panslavista kojarzy mi się ze słowem onanista.
> Takiego onanisty którego podnieca własne słowo pisane dawno nie widziałem.
Zapomniałes jeszcze dodać, że jest to niekąpany onanista z pełnym napletkiem
Fuj!
Przepraszam grupę, ale wyprzedzam oświadczenie Pansraavista w tej sprawie.

d.

4. Data: 2006-05-08 07:50:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Takiego onanisty którego podnieca własne słowo pisane dawno nie widziałem.

To tylko twoje skojarzenia, kup sobie lalkę, przejściowo...

5. Data: 2006-05-08 08:48:41

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko twoje skojarzenia, kup sobie lalkę, przejściowo...

Nie mierz innych swoją miarą zboczeńcu
EOT

6. Data: 2006-05-08 08:52:35

Od: "yuras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Na słomie, ach na słomie to życie - istny raj" - zielona szkoła...
> Cisza i spokój.
> "Obracam w palcach, złoty - pieniądz...
> ... więc chodźcie tu rycerze..." i markietanki...

Wez gosciu przestan, przeginasz straszliwie .Jednak chyba tez zrobie
""killfile" i bede mial spokoj z takimi bzdetami .
juras

7. Data: 2006-05-08 09:09:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mierz innych swoją miarą zboczeńcu
> EOT

Nie dorównasz mojej miarze ciapciaku, a pociągają mnie jedynie kobiety
pełnoletnie...

8. Data: 2006-05-08 09:15:53

Od: "PanListonosz" <P...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dorównasz mojej miarze ciapciaku, a pociągają mnie jedynie kobiety
> pełnoletnie...
a ty pociągasz za sznurek, Jurek

PanListonosz

9. Data: 2006-05-08 09:20:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PanListonosz" <P...@x...pl> wrote in message

> a ty pociągasz za sznurek, Jurek
>
> PanListonosz

Nic co ludzkie nie jest mi obce!!! ;-P))))))
Nie spamuj!!!

10. Data: 2006-05-08 09:26:08

Od: "PanListonosz" <P...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic co ludzkie nie jest mi obce!!!

Słyszałeś kiedyś o inteligencji i kulturze?

Mnie to tylko rozśmieszasz - ja lubię taką wiochę podniesioną do poziomu
światowej medialności internetowej.
I z pewną satysfakcją patrzę na to, jak te wszystkie zadęte pańcie typu
Thompsonowa, Bassetowa, o innych nie wspomnę (bo pomniejsze) pochowały się
po kocich dziurach ze strachu.
Koleś!
Dawaj! Dawaj! Tak dalej, jeszcze kilka tygodni i uda się ci wykończyć
kolejna grupę

hehhehhhehehehehehhehehehehehehhehe

PanListonosz

Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny
karpatka- będę się chwalić
Komunia , co podać ?
baklazany
POSTANOWILEM