Komunia , co podać ?

1. Data: 2006-05-07 20:09:02

Temat: Komunia , co podać ?
Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

proszę o pomoc , mam w rodzinie I Komunie św i siostra ma lekki problem, a
mianowicie co podać gościom między powrotem z kościoła a obiadem w tzw
międzyczasie żeby nie było pusto na stole

pozdrawiam ASia

2. Data: 2006-05-07 20:35:52

Temat: Re: Komunia , co podać ?
Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Asia napisał(a):
> [...]
> mianowicie co podać gościom między powrotem z kościoła a obiadem w tzw
> międzyczasie żeby nie było pusto na stole

W mojej rodzinie jako przystawki na większe okazje podaje się kilka
lekkich sałatek, parę rodzajów wędlin tudzież sery (sery na deser
się nie liczą, bez serów nie ma dnia...), oczywiście z ładną ilością
zielono-kolorowych ozdób, które zresztą z Mamą potem pracowicie
wyjadamy.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska i Koty

baklazany
POSTANOWILEM
gdzie w Trójmiescie mozna kupic papryczki Jalapeno?
co z kawałków dzika?
świeży ananas