gdzie w Trójmiescie mozna kupic papryczki Jalapeno?

1. Data: 2006-05-07 13:56:06

Temat: gdzie w Trójmiescie mozna kupic papryczki Jalapeno?
Od: "bd" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,

poszukuje tytulowych Jalapenos, czy ktos z Was móglby pomóc?
Z góry dziekuje i pozdrawiam,

Adam C
i...@v...pl

2. Data: 2006-05-07 14:02:41

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

bd schrieb:
> Witam Wszystkich,
>
> poszukuje tytulowych Jalapenos, czy ktos z Was móglby pomóc?
> Z góry dziekuje i pozdrawiam,

w trójmieście nie wiem, ale w większości super-hiper-innych markietach
powinny być jalapeno w occie w okolicach żarcia
chińskiego/meksykańskiego. Ja kupuję w Realu, na przykład.

Waldek

3. Data: 2006-05-07 19:32:56

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bd" <i...@w...pl> wrote in message
> Witam Wszystkich,
>
> poszukuje tytulowych Jalapenos, czy ktos z Was móglby pomóc?

O ile mnie pamięć nie myli z rok temu:
Gdynia -> Klif ->BOMI
ale cena była, trzymając się klimatu, bardzo ostra :-)

TomekD

co z kawałków dzika?
świeży ananas
ostrygi