NLP - czy to działa czy tez jest tylko zwyklym przekretem

1. Data: 2006-04-10 14:22:13

Temat: NLP - czy to działa czy tez jest tylko zwyklym przekretem
Od: "Gosia W.E.C." <g...@w...lodz.NIESPAMUJEMY.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem po lekturze kilkunastu for dot NLP i powiem ze tak jak mialam
wielki zapal do pojscia na kurs NLP tak teraz mam metlik w glowie.

Czy na tej grupie znajdują się ludzie ktorzy uczestniczyli w kursach NLP
i mogą powiedziec że jest to skuteczne narzedzie w pracy z ludzmi np
sprzedazy?

Pozdrawiam

Gosia

2. Data: 2006-04-11 20:05:37

Od: Gippo <d...@U...satfilm.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia W.E.C. napisał(a):

> [...]
>
> Czy na tej grupie znajdują się ludzie ktorzy uczestniczyli w kursach NLP
> i mogą powiedziec że jest to skuteczne narzedzie w pracy z ludzmi np

hey
moze nie jestem po kursie - ale marzy mi sie miec odpowiednio $$ na kurs
trenerski nlp.
co do nlp to mam przeciwstawne opinie ( wszystkie wlasne )

- jezeli ja chce cos uzyskac.. a niechce mi sie wiele glowkowac jak to
zrobic normalnie - stosuje nlp :) z pozytywnym skutkiem
- jezeli zauwazam ze ktos stosuje nlp do mnie - usmiecham sie.. i mowie
coby z tym skonczyl bo sie nie uda ;)
- nie wiem na ile % pod nlp mozna podpiac ksiazke murphiego - potega
podswiadomosci, o ktorej kiedys pisalem - ale uwazam ze jest to ksiazka
dosc niebezpieczna, szczegolnie dla ludzi zagubionych i slabych psychicznie

co do konkretnie nlp w sprzedazy to pisalem o tym referacik na
marketing.. dostalem 5 niby, ale referacik pisalem "na odwal sie".
nlp w biznesie z pewnoscia ma przyszlosc.. na dzien dobry przeanalizuj
reklamy oraz zwykle gadki akwizytorow ( ktorych to ucza podstaw nlp ).
znajac wiele roznych technik nlp dla sprzedazy napewno mozna polepszyc
swoje wyniki sprzedazy a i sprawic ze klienci polubia nas i beda
przychodzic czesciej.

|Gippo gg:2364689 |
|www.gippo-art.xt.pl|

3. Data: 2006-04-12 14:33:47

Od: "Slawomirek M." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - jezeli zauwazam ze ktos stosuje nlp do mnie - usmiecham sie.. i mowie
> coby z tym skonczyl bo sie nie uda ;)

ciekawe uczucie kiedy ktos zaczyna zdanie od "wyobraz sobie...." albo uzywa
techniki zaprzeczenia mowiac o czyms, takze sie wtedy usmiecham i zaczynam
rozmowe o samym NLP, przynajmniej jakas ciekawsza rozmowa niz piwo, seks i
pilka nozna ;-) ale kotwica to dla mnie ciagle ciezka sprawa :/ musze teraz
NLS w praktyce potrenowac bo podstawy juz mam, tylko kobiet w moim otoczeniu
brak ;-) jezeli ktos jest zainteresowany NLP to do mnie na mejla moze w
czyms pomoge, pozdrawiam

zwierzece pochodzenie grzechu
Marzenia dziecka
Ostrzezenie corki.