[NTG] Czy?

1. Data: 2002-12-03 20:14:36

Temat: [NTG] Czy?
Od: "Crimson" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można na tej szacownej grupie zapytać
o urządznia kuchenne?
Chodzi mi o takie cóś co miksuje czy może sieka.
Takie urządzonko które zastępuje tarkę ręczną.

--
-Crimson-

1. Data: 2002-12-03 20:18:11

Temat: Re: [NTG] Czy?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

mozna. byly wypadki, hehehehehehehehe

Trys

a cos masz na oku?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-03 20:39:20

Od: "Crimson" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozna. byly wypadki, hehehehehehehehe

To jak bedzie?
Urzadzonko nazywa sie...
Klaudiusz Sefkowicz reklamowal takie cos i dalem sie zwiesc.
Prosze o krótkie info. Naprawde tego szukam.
Chce sobie zrobic mikolajkowy prezent.

--
-Crimson-

1. Data: 2002-12-03 21:27:22

Od: "Agnieszka" <W...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o takie cóś co miksuje czy może sieka.
> Takie urządzonko które zastępuje tarkę ręczną.

To zalezy czy ma siekac czy miksowac, czy robic i to i to. :-)
Jezeli obie te czynnosci to najlepszy jest robot kuchenny (ja mam Philipsa Cucina).
Ma dzbanek w ktorym mozna miksowac, a z drugiej strony pojemnik do ktorego sie
zaklada tarcze siekace. Maja rozne otworki, tak jak w tarce recznej. Sa bardzo rozne
marki i modele, trzeba obejrzec.
I jest jeszcze cos, co jest przystawka do maszynki do miesa, chyba Zelmera. Tylko
trzeba kupic maszynke i te przystawke, ktora wyglada podobnie, tylko w srodku ma
wymienne walce z roznymi "oczkami".
I sa tez takie maszynki reczne. Przykreca sie do blatu i kreci korbka. Robi to firma
Domik, albo Domix coś takiego.
To chyba cala moja wiedza. :-)
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2002-12-03 21:35:32

Od: "Crimson" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>I sa tez takie maszynki reczne. Przykreca sie do blatu i kreci korbka. Robi
to firma Domik, albo >Domix coś takiego.
>To chyba cala moja wiedza. :-)

Jest ogromna.
Dziękuję.

--
-Crimson-

1. Data: 2002-12-04 13:28:22

Od: "Magdalena W." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka"
>I sa tez takie maszynki reczne. Przykreca sie do blatu i kreci korbka.
Ja mam takie reczne siekadelko, "papa's hand" niby dobrej szwajcarskiej
firmy, i nienawidze tego szajsu ze szczerego serca. Owszem, usmazone
pieczarki posieka nawet dobrze. Do cebuli potrzebny jest mi juz maz ;) - ma
wiecej sily w lapkach. Za to natke i koperek ustrojstwo jeno miedli na
ohydne wlokna, nie siekajac ich - a glownie do tego je nabylam :(
Za to w tym roku we Wloszech kupilam sobie siekadelko manualne w postaci
noza o ksztalcie polksiezyca, z raczka do trzymania i "bujania" na desce -
rewelacja, polecam!

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-12-05 10:45:00

Od: "Agnieszka" <W...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam takie reczne siekadelko, "papa's hand" niby dobrej szwajcarskiej
> firmy, i nienawidze tego szajsu ze szczerego serca. Owszem, usmazone
>Magda

"Papas hand" jest tragiczne, miałam w zamierzchłych czasach, nic się tym nie da
zrobić, po tygodniu straciłam cierpliwość. Mi chodziło o taką maszynkę, która
wygląda jak maszynka do mięsm, tylko ma inny środek, z tarkami. I przykręca się ją
do blatu. :-)
Pozdrawiam
Agnieszka

Magdo, czy zgodzisz sie ze mna?