Na dom nie ma co liczyć... [OT]

11. Data: 2013-06-12 17:06:07

Temat: Re: Na dom nie ma co liczyć... [OT]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jun 2013 16:24:00 +0200, k...@g...com napisał(a):

> Sikam na Was wszystkich. Sami poszukajcie sobie, pojebani. Jestem dzisiaj
> zadowolony w trzecim świecie. Byłem w trójkąciku 1m+2k, tak ja jeden na dwie
> panie. Po bzykałem sobie co nie miara, aż kobitki wysiadły, a ja jeszcze
> mogłem - zuch jestem;-). Teraz to możecie mnie wszyscy w tyłek pocałować!

Słabo cóś. Powinieneś ze 4 zaspokoić tą swoją głupotą.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

12. Data: 2013-06-15 18:18:08

Od: <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 czerwca 2013 17:06:17 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Słabo cóś. Powinieneś ze 4 zaspokoić tą swoją głupotą.

A co chciałaś?. Ciebie tez mam przelecieć?.
Jak chcesz to daj cynk, to coś zmontujemy, podjadę do Ciebie.
Dzisiaj jestem całkowicie wypluty, dały mi radę. Od rana bez przerwy (6
godzin) to nawet caryca nie wytrzymałaby.
Ale najważniejsze, że jestem zaspokojony do następnego razu, teraz będę
walczył dłużej.
Nie znasz jakiegoś wspomagacza, aby mi trochę wydłużył się i pogrubiał, bo
teraz mam dł. 10 cm i fi ~1cm.
Pasuje coś zrobić, nie znasz jakiegoś specyfiku?

13. Data: 2013-06-18 07:48:47

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> napisał(a):

> Teraz to możecie mnie wszyscy w tyłek pocałować!

Lubisz tak? Moze to jednak nie byly kobiety?

14. Data: 2013-06-18 22:43:26

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 07:48:47 UTC+2 użytkownik Przesmiewca napisał:

> Lubisz tak? Moze to jednak nie byly kobiety?

chujek tadziu czy jak tam temu psu włamał się na moje konto. Poczekam jak na twoje
się włamie. Pojeżdżę sobie wtedy po tobie jak po łysej kobyle. Mam czas, poczekam na
stosowną okazję. Baj.

15. Data: 2013-06-19 07:17:11

Od: "Pawel S." <p...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...com> typed:

> *Pojeżdżę sobie wtedy po tobie* jak po łysej kobyle.

Widzę, że lubisz to, a jak u Ciebie z kondycją, wytrzymujesz te wszystkie
numerki?.

Który fotel mocniejszy
Grzyb - opinie
Cheap Jordan Shoes 2013 Timberland boots,Aidias shoes,Puma shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Cheap Nike Air Max Excellerate +2 Shoes Air Trainer 1.3 Max Breathe Shoes Air Max 1 2013 QS USATF Shoes whoesale
Cheap SUPRA Shoes COOGI Shoes Nike air Yeezy Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com