Na portalu Gazety utworzono nowe forum dla osob chorych

11. Data: 2006-03-09 23:40:41

Temat: Re: Na portalu Gazety utworzono nowe forum dla osob chorych
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:duqdsi$cdb$1@inews.gazeta.pl...
> Szanowna Pani, wlasciwie z grubsza tez tak uwazam:)

Hejże, na grupach używa się zwrotów: pan/pani, żeby komuś dokuczyć.....:P
Akulka jestem;-)

Pozdrawiam,
Akulka

12. Data: 2006-03-10 07:25:54

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szanowny panie, nie ma w zasadzie o czym w tych konkretnych sprawach
> rozprawiac.
> Ja podalem tylko fakty w odpowiedzi na panskie zarzuty ktore pan
> wystosowal
> w stosunku do ekspertow z nowego forum.

Nadal sie z tym nie zgadzam, a to z następujących powodów.
Ludzie chorzy np. na serce, a będący na diecie optymalnej dostają zawał,
trafiają do szpitala, i np. umieraja tam. Wcześniej lekarzowi powiedzieli,
że byli na diecie optymalnej, a więc dla lekarzy sprawa jest jasna: ten
człowiek jest ofiarą diety Kwaśniewskiego. I wtedy nie ma znaczenia czy ten
zmarły ją stosował prawidłowo czy nie, a lekarze o prawidłach tej diety
przecież nic nie wiedzą.
Bardzo źle prowadzona dieta optymalna u ludzi chorych na serce i na
miażdżycę przyspiesza te choroby w znacznym stopniu!!!!
Pozdrawiam Jurek

13. Data: 2006-03-10 07:41:40

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]
> człowiek jest ofiarą diety. I wtedy nie ma znaczenia czy ten
> zmarły ją stosował prawidłowo czy nie, a lekarze o prawidłach tej diety

Nieprawda. Po pierwsze "optymalni" zwykle ukrywaja fakt bycia na D"O"
przed prawdziwymi lekarzami. A nawet jak powie, to prawdziwy lekarz nie
jest jakims optyfanatykiem i albo uzna (zgodnie z prawda) ze D"O"
zaszkodzila mu tylko na tyle, na ile zdążyła (jak dlugo ja stosowal),
albo w ogole tylko pokiwa glowa i zacznie prawdziwe leczenie.

Poza tym tacy ludzie o jakich piszesz faktycznie sa ofiarami tej diety.
Zamiast leczyc sie na powaznie kiedy jeszcze jest czas - traca ow
cenny czas i pogarszaja swoje rokowania. Niedawno optyKrysia nam
sprezentowala link do badan (skomentowanych w jej niepowtarzalnym
stylu), z ktorych wynikalo ze tlusta dieta juz po kilkunastu dniach
powodowala uposledzenie miesnia sercowego.

14. Data: 2006-03-10 08:27:05

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> j...@n...pl napisał(a):
> Poza tym tacy ludzie o jakich piszesz faktycznie sa ofiarami tej diety.
> Zamiast leczyc sie na powaznie kiedy jeszcze jest czas - traca ow
> cenny czas i pogarszaja swoje rokowania.

Nie zrozumiałeś mnie właściwie. Ja też jestem "ofiarą" tej diety, ale w
cudzysłowiu, ponieważ byłem ciężko chorym człowiekiem na różne choroby.
Dzisiaj tryskam zdrowiem, zajmuje się różnymi dziedzinami sportu i mam stale
nadmiar energii, a mam prawie 60 lat.
Nie znam ludzi, którzy na D.O. pogorszyli swoje rokowania prawidłowo ją
stosując. A zajmuję się tym na codzień.
Pozdrawiam Jurek

15. Data: 2006-03-10 09:37:28

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]
> Dzisiaj tryskam zdrowiem, zajmuje się różnymi dziedzinami sportu i mam stale

Wejdz na forum Gazety Wyborczej i poczytaj czy nie miales przypadkiem
candidy:

Jakby Ci objawy siadły, to moglbys zamienic D"O" na normalne leczenie.
Tryskanie energia na diecie niskokalorycznej jest normalne. Ja tez
cos takiego mialem w Holandii 2 lata temu. Mielismy tyle do roboty i
łazenia (~30 km dziennie), ze mi sie zwyczajnie nie chcialo jesc.
Schudlem wtedy znacznie, chociaz nie mam nadwagi. Spalem po 5-6 godzin
dziennie i energii mi nigdy nie brakowoalo. Jadlem byle smieci z
hipermarketu, tyle ze bardzo malo.

> Nie znam ludzi, którzy na D.O. pogorszyli swoje rokowania prawidłowo ją
> stosując. A zajmuję się tym na codzień.

Ten nakaz "prawidlowego" stosowania tej diety jest po to, zeby moc sie
wypierac osob, ktorym zaszkodzila. Na forum DobrejDiety jest juz chyba
ponad setka takich przypadkow: przychodzili prosic o porady. Dostawali
zarzuty (glownaie od optyKrysi) zbyt sztywnego trzymania sie proporcji
narzucanych przez JK, albo odejscia od tych proporcji o 10 g.

16. Data: 2006-03-10 09:40:40

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]

ponad setka takich przypadkow: przychodzili prosic o porady. Dostawali
zarzuty (glownaie od optyKrysi) zbyt sztywnego trzymania sie proporcji
narzucanych przez JK, zamiast dostosowac do wlasnego organizmu; albo
odejscia od tych proporcji o 10 g. Zalezy czy kto odszedl czy nie.

17. Data: 2006-03-10 11:40:40

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> j...@n...pl napisał(a):

> Jakby Ci objawy siadły, to moglbys zamienic D"O" na normalne leczenie.

Dlaczego mam się przesiadać z wygodnego "mercedesa" na zdezelowaną
"syrenkę????
Napisałem, że wyzdrowiałem, ale nie pisałem, że moja psychika
ucierpiała...!!!!
Pozdrawiam Jurek

18. Data: 2006-03-10 14:13:20

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Dlaczego mam się przesiadać z wygodnego "mercedesa" na zdezelowaną
> "syrenkę????
> Napisałem, że wyzdrowiałem, ale nie pisałem, że moja psychika
> ucierpiała...!!!!

Sadzac po agresywnym tonie, siadly doskonale. Jesli faktycznie masz
przerost grzybkow, to dieta nie wystarczy. Oni tam wszyscy stosuja
diete i jeszcze do tego antybiotyk - a i tak im niełatwo. Poza tym
dieta przeciwgrzybiczna to nie do konca moze byc D"O". Sa jednak
pewne roznice.

Poczytaj jeszcze dokladnie to forum.

19. Data: 2006-03-10 14:28:16

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka <s...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Hejże, na grupach używa się zwrotów: pan/pani, żeby komuś dokuczyć.....:P
> Akulka jestem;-)

Milo mi Pani Akulko, ale akurat o tym co Pani pisze do tej pory nie wiedzialem.
Mimo wszystko po pewnych obserswacjach i przemysleniach pod tym wzgledem, wole
na polskojezycznch grupach pozostac staroswiecki:)

Uklony dla milej Pani.

Pozdro. Jeff

20. Data: 2006-03-10 18:48:17

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diete i jeszcze do tego antybiotyk - a i tak im niełatwo. Poza tym
> dieta przeciwgrzybiczna to nie do konca moze byc D"O". Sa jednak

Żeby poważnie dyskutować to Szanowny Kolego trzeba mieć z kim.
pozdrawiam Jurek

Odchudzanie w internecie
Epidemia otyłości
dieta, odzywianie sie po ciazy
Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan
preparat anry