Naczynia

61. Data: 2002-08-30 09:26:28

Temat: Re: Naczynia
Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
news:aknarp$50m$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

No Ty jak już coś wymyslisz Qwax, to niech Cię........nalezy to powiedzieć
odp. tonem, takim aby TŻ zrozumiał że to nie winny żart poprostu. A jesli
podejdzie się do sprawy śmiertalnie poważnie i na dodatek tylko się czycha
na okazję aby wytknąć jakiś błąd 2 połowce, to nie wykluczone że reakcjja
będzie własnie taka jak opisałeś Qwax
Ja mówię o normalniej rodzinie i związku, gdzie TŻ-towi można powiedzieć
wszystko i nawet czasami z siebie pożartować nieszkodliwie.
U mnie reakcja mojego TŻ jest taka

-usmiecha sie i mówi "no znowu wszystko na mnie" i razem wybuchamy
śmiechem.Ja reaguje podobnie gdy, mąż mi zwraca uwagę odnośnie takich
dupereli.

Pozdrawiam Jolka

62. Data: 2002-08-30 09:27:47

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Z mojego "pseudo-psychologicznego" spojrzenia wynika, że jest to
> 'kompleks niższości tuszowany agresją (i nie tylko)'.
>
> Od wielu lat próbuję to zmienić - bezskutecznie (szczególnie że do
> poradni to się TŻ wołami zaciągnąć nie da).

Więc wybierz się sam i poproś o pomoc i rady jak powinienes postępować.
Poszukaj dobrego psychologa, który jest polecany .

pozdr.Joanna

63. Data: 2002-08-30 09:49:52

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> No Ty jak już coś wymyslisz Qwax,

To nie ja to życie ("Żyć" ;-))) )

> [...]
czycha
> na okazję aby wytknąć jakiś błąd 2 połowce, to nie wykluczone że

Jeżeli każda uwaga jest traktowana jako próba poniżenia. Powtarzam
KAŻDA bez względu na ton, słowa i sytuację to ....

> Ja mówię o normalniej rodzinie i związku,

... znowu nienormale!!! Chyba to jakieś przekleństwo!!!

Pozdrawiam
Qwax

64. Data: 2002-08-30 10:55:03

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeżeli każda uwaga jest traktowana jako próba poniżenia. Powtarzam
> KAŻDA bez względu na ton, słowa i sytuację to ....

to macie problem ;-((( i to chyba duży, może jednak da się coś z tym zrobić
przy obopólnej chęci.Może pomoże rozmowa.Ale zanim ja przeprowadzisz, to
przygotuj TŻ do tego a nie zaraz wyskakujesz z poradnią Ja też bym odp NIE.
Wygląda na to , że musisz byc bardzo cierpliwy i że musisz zacząć ustepować
( i to dużo) ABY NIE DOPUŚCIC DO KANFLIKTÓW A NASTĘPNIE rOZMOWA.

> ... znowu nienormale!!! Chyba to jakieś przekleństwo!!!
Hmmmmmmmm chyba....................

Pozdrawiam Jolka

65. Data: 2002-08-30 11:02:47

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Wygląda na to , że musisz byc bardzo cierpliwy i że musisz zacząć
ustepować
> ( i to dużo) ABY NIE DOPUŚCIC DO KANFLIKTÓW A NASTĘPNIE rOZMOWA.

toteż to czynię (od paru lat)

.. o Q(r)wax

Pozdrawiam
Qwax

66. Data: 2002-08-30 15:55:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Aug 2002 11:26:28 +0200, jolka <j...@w...com.pl> wrote:
:
[...]
[...]

no wlasnie, tu mi sie przypomina problem podstawka pod szklanke i lyzeczki
na obrusie...

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

67. Data: 2002-08-30 21:59:00

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:32528-1030688976@213.17.138.62...
> No dobra - a jak nie uda Ci się dopilnować - i On jednak "umyje"
> naczynia (niedokładnie) to jak reagujesz gdy dostrzeżesz
> "niedokładność"?

To się zdarzało na początku mieszkania razem, teraz już nie.
Podtykałam mu pod nos i mówiałm, że niedomyte, a następnie
prosiłam grzecznie żeby ich nie mył, bo nie lubię jak robi to niedokładnie.
Poza tym ja uwielbiam zmywać i on załapał, że to dla mnie przyjemność,
a nie męczarnia :-)

Pozdrawiam
Sylwia

68. Data: 2002-09-03 13:09:31

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ustepować
> > >
> toteż to czynię (od paru lat)
>
> .. o Q(r)wax

Ale widać bardzo mało skutecznie. Może trzeba poszukać trochę innego
podejścia do sprawy. A może TŻ nie bardzo czuję się przez Ciebie
dowartościowana????

--
Pozdrawiam Ania >:-)<-<
GG 1355764

Mogę powiesić pranie na balkonie? [wyszło bardzo długie]
niewola
prośba troche NTG
No już jestem
konflikt z teściową