No już jestem

1. Data: 2002-08-27 08:44:19

Temat: No już jestem
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby ktoś zauważył (oj tak!!) to mnie jakiś czas nie było (sieć nam
padła) ale już (na Wasze nieszczęście ;-))) ) jestem

Przepraszam jeśli z mojej winy przerwał się jakiś ciekawy wątek - ale
już nie będę wracał do zaszłości - (pytania na priv)

Pozdrawiam
Qwax

2. Data: 2002-08-27 09:19:16

Temat: Re: No już jestem
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> > Gdyby ktoś zauważył (oj tak!!) to mnie jakiś
czas nie było ale już (na Wasze nieszczęście ;-))) ) jestem

No tak milo bylo ale sie skonczylo :)))

MJ.
Zeby nie bylo-zartowalam..

konflikt z teściową