Nadcisnienie

1. Data: 2000-04-12 11:19:40

Temat: Nadcisnienie
Od: g...@m...knm.org.pl (Guest) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam takie pytanko, czy lek o nazwie Roacctuane (przepisany przez dermatologa
przeciw tradzikowi, jest to Izotretinoina) moze miec wplyw na podwyzszenie
cisnienia ? W ulotce w objawach napisano, ze zaobserwowano przypadku
lekkiego nadcisnienia wewnatrzczaszkowego, ale to chyba nie jest to samo.

Marcin

2. Data: 2000-04-13 09:05:14

Temat: Re: Nadcisnienie
Od: k...@p...pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On 12 Apr 00 11:19:40 GMT, Guest <g...@m...knm.org.pl> wrote:
> [...]
>cisnienia ? W ulotce w objawach napisano, ze zaobserwowano przypadku
>lekkiego nadcisnienia wewnatrzczaszkowego, ale to chyba nie jest to samo.
TAAAAK to nie to samo.
Lek nie należy do najbezpieczniejszych więc lepiej do stosować z głową.
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | k...@p...pl
Strona o Transmeta http://www.free.net.pl/~kpjas/transmeta_story.html

3. Data: 2000-04-13 11:49:39

Od: <g...@m...knm.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Apr 2000, Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:
> TAAAAK to nie to samo. Lek nie należy do najbezpieczniejszych więc lepiej
> do stosować z głową.
Zdaje sobie z tego sprawe. Zostalem dosc obszernie uprzedzony o objawach
ubocznych, niedawno tez robilem badania krwi zlecone przez dermatologa
(ALAT, ASPAD, trojglicerydy, cholesterol). Jak dotad wszystko bez problemow.

Pytalem o to nadcisnienie (krwi), bo we wtorek podczas badania cisnienia
w przychodzi lekarskiej wyszlo mi 140/90. Wynik wydal mi sie o tyle
dziwny, ze tydzien temu robione badania na pletwonurka (gdzie rowniez
mierzono mi cisnienie) nie wykazaly podwyzszonego cisnienia. Co wiecej
wczoraj mierzylem sobie przez caly dzien cisnienie i wyszlo mi cos
takiego: godz. 10am 120/62, g. 11 116/68, g. 13 131/73, g. 15 125/74,
g. 18 125/72, g. 19 115/65, g. 20:30 131/69, g. 21 115/76., a dzisiaj
godz. 9 120/70, godz. 10 126/70, godz. 11 128/70, godz. 12 132/64,
godz. 13:37 134/72. Mam sie martwic tamtym wynikiem ?

I jeszcze jedno pytanie, jakie sa obajwy nacisnienia wewnatrzczaskowego?

Marcin

poszukuję dobrego lekarza-refluks przewodu pokarmowego
krwawienie w ciazy/czy to niebezpieczne?
wysokie ciśnienie
Prosze o rade- zastrzal w karku
Re: pieprzyki cd