interpretacja EKG

1. Data: 2000-04-12 11:41:38

Temat: interpretacja EKG
Od: g...@m...knm.org.pl (Guest) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 20 lat i mialem niedawno robione EKG, ktore zanosilem do przychodzni
sportowo-lekarskiej. Doktor stwierdzil, ze EKG idealne nie jest, ale
miesci sie w granicach normy. Niestety poza tym nie byl zbyt rozmowny,
czy ktos moglby rozwinac troche ponizszy opis:

"Normogram. Rytm zatokowy miarowy 56/'zwolniony. Wysoki zał. T w V3."

Marcin

2. Data: 2000-04-13 09:05:13

Temat: Re: interpretacja EKG
Od: k...@p...pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On 12 Apr 00 11:41:38 GMT, Guest <g...@m...knm.org.pl> wrote:
> [...]
>czy ktos moglby rozwinac troche ponizszy opis:
>"Normogram. Rytm zatokowy miarowy 56/'zwolniony. Wysoki zał. T w V3."
Np. w/w opisu nic dodać nic ująć. TO JEST TYLKO BADANIE DODATKOWE i
tak je trzeba traktować.
Rzuć skan to popatrzmy i podyskutujemy i ilu dyskutantów tyle opinii.
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | k...@p...pl
Strona o Transmeta http://www.free.net.pl/~kpjas/transmeta_story.html

3. Data: 2000-04-13 11:49:42

Od: <g...@m...knm.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Apr 2000, Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:
> Np. w/w opisu nic dodać nic ująć. TO JEST TYLKO BADANIE DODATKOWE i
> tak je trzeba traktować. Rzuć skan to popatrzmy i podyskutujemy i
> ilu dyskutantów tyle opinii.
OK, postaram sie jak najszybciej to zrobic. ATSD, to co oznacza to
ostatnie zdanie w opisie ? I co to jest rytm zatokowy ?

Marcin

4. Data: 2000-04-16 08:44:36

Temat: Odp: interpretacja EKG
Od: "aga" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Normogram. Rytm zatokowy miarowy 56/'zwolniony. Wysoki zał. T w V3."

ten opis oznacza tylko tyle, ze twoje serce bije troche wolniej niz u innych
ludzi (norma 60-90/min.),
ale jesli uprawiasz jakis sport i trenujesz to moze tak byc. Wysoki zalamek
T u ogolnie zdrowego
mlodego faceta bez dolegliwosci ze strony serca swiadczy najczesciej o
"dominacji ukladu parasympatycznego",
tzn., ze przewage w Twoim ukladzie nerwowym autonomicznym ma nerw bledny,
ktory m.in. zwalnia
akcje serca, wiec wszystko uklada sie w logiczna calosc.
Mam nadzieje, ze nie zanudzilam.
Pozdrowionka
Aga, stud. V r. lek.

Nadcisnienie
poszukuję dobrego lekarza-refluks przewodu pokarmowego
krwawienie w ciazy/czy to niebezpieczne?
wysokie ciśnienie
Prosze o rade- zastrzal w karku