Nadmierne zmeczenie i sennosc...

1. Data: 2001-08-22 22:10:46

Temat: Nadmierne zmeczenie i sennosc...
Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z czego moze wyniac nadmierne zmeczenie i sennosc? W ciagu dnia ciagle mi
sie chce spac, kawa na mnie nie dziala... Spie ponad 8 godzin na dobe,
regularnie, mimo to budze sie rano z uczuciem zmeczenia. Przy wykonywaniu
monotonnych czynnosci trudno mi opanowac sennosc. Jakie moga byc ew.
przyczyny? Jakim badaniom sie poddac, na co zwrocic uwage, do jakiego
lekarza sie z tym udac?

Pozdrawiam,
Michal

* Zajrzyj: www.republika.pl/miszulc *
* Napisz: m...@p...onet.pl *
* m...@b...pl *

2. Data: 2001-08-25 06:08:43

Temat: Re: Nadmierne zmeczenie i sennosc...
Od: "Ludwika" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal <m...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m1aoc$cvs$...@n...tpi.pl...
> [...]
> monotonnych czynnosci trudno mi opanowac sennosc. Jakie moga byc ew.
> przyczyny? Jakim badaniom sie poddac, na co zwrocic uwage, do jakiego

stres albo cukrzyca

3. Data: 2001-08-25 15:26:24

Temat: Odp: Nadmierne zmeczenie i sennosc...
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

u kobiet tak często objawia się ciąża (ale chyba ty nie jesteś), idź do
rodzinnego (internisty) z pewnością trzeba zrobić badania
Użytkownik Ludwika <b...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9m7f6u$a2c$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-08-27 12:44:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Aug 2001, Ludwika wrote:

> stres albo cukrzyca

albo anemia, przemeczenie lub sto innych powodow.Bez wizyty u lekarza
i zobiektywizowania problemu nie da sie go rozwiazac

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2001-08-27 13:16:15

Od: i...@m...koszalin.pl (IHAR o/BONIN) szukaj wiadomości tego autora

> albo anemia, przemeczenie lub sto innych powodow.Bez wizyty u lekarza
> i zobiektywizowania problemu nie da sie go rozwiazac

Z wizytą u lekaza tez nie zawsze. Od kilku lat mam malo dokuczliwy bol
glowy i uczucie zmeczenia. Po kilku wizytach u lekarza, roentgenach
czachy i badaniach krwi, moczu, cisnienia i serca lekarz stwierdzil, ze
albo ja symuluje albo tak juz musi byc bo wszystkie wyniki byly w
porzodku. Taki bol i zmeczenie bez powodu.

Pozdrawiam

K. Treder

Skąd wsiąść fundusz na leczenie ...?
CAMPTO