Nadwrazliwe oczy

1. Data: 2001-12-27 11:11:24

Temat: Nadwrazliwe oczy
Od: "RQ" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo wrazliwe oczy, gdy tylko powieje chlodniejszy wiatr, lub mocniej
zaswieci slonce zaraz mi lzawia. Czy to jest jakas typowa choroba? Jak mozna
sobie z tym poradzic, moze sa jakies krople do oczu?
Prosze o porady.

Pzdrw,
RQ

2. Data: 2001-12-27 11:35:17

Temat: Re: Nadwrazliwe oczy
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RQ <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0evlq$74k$...@n...tpi.pl...
> [...]
mozna
> sobie z tym poradzic, moze sa jakies krople do oczu?

buuuu ciezko z tym zyc ;-)
moze po prostu okulary zerowki na wiatr i zawsze nos ze soba
przeciwsloneczne, i zmieniaj na sloncu.
A jak cos piecze, niby bez powodu, to sprobuj przeplukac sola
fizjologiczna...

Powodzenia
Anyia

rehabilitacja po operacji guza mózgu
Cilest
zaburzenia hormonalne -pomóżcie (dość długie)
skład śliny, a osad na zębach
!!! PILNE !!!