Nadwyrężeniekręgosłupa ? Złamanie, pęknięcie ?

1. Data: 2009-11-19 16:38:34

Temat: Nadwyrężeniekręgosłupa ? Złamanie, pęknięcie ?
Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc jest tak:
1. Upadłem w trakcie uprawiania sportu z dużej wysokości na pośladki (2 metry),
2. Od tego czasu odczuwam ból w części krzyżowej kręgosłupa,
3. Ból nasila się w pozycji leżącej, w szczególności we śnie, przy próbie np
wyłączenia budzika, ale przede wszystkm przy wstawaniu porannym z łóżka
(leżenie->siedzenie->pion) - bardzo silny ból. Jak się rozruszam, jest
nieodczuwalny, albo coś w rodzaju "niepokoju". Mało tego, te same ruchy
wykonywane w trakcie dnia są wcale albo o wiele mniej bolesne. Przy siedzeniu i
chodzeniu - też słabo albo wcale odczuwalny.
4. Mogę wykonywać (oprócz tego wstawania) czynności typu wiązanie butów przy
wyprostowanych nogach, uniesienie nogi w pozycji leżącej, wszelkiego typu ruchy
rąk etc.
5. Nie ma żadnego mrowienia, niedowładów etc.
6. Jednak skakanie, kasłanie etc. - powoduje ból.

Pytanie: co to może być ? (Umówiony jestem do lekarza za parę dni, uznałem, że
przeżyję). Złamanie / pęknięcie ? Dysk ? Spieszyć się do lekarza ?

2. Data: 2009-11-19 17:29:59

Temat: Re: Nadwyrężeniekręgosłupa ? Złamanie, pęknięcie ?
Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 17:38, "Maciek" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Pytanie: co to może być ? (Umówiony jestem do lekarza za parę dni, uznałem, że
> przeżyję). Złamanie / pęknięcie ? Dysk ? Spieszyć się do lekarza ?

Kiedyś jeżdżąc konno spadłam tak dziwnie i nieszczęśliwie na pupe,
że
straciłam głos na kilka godzin.
Do dziś odczuwam i mam konsekwencje tego wypadku, bo wtedy o to nie
zadbałam.
Radzę Ci nie bagatelizować tej kontuzji.
Być moze to pęknięcie kości ogonowej.
____
jilett

Szkodliwy thimerosal w szczepionkach. Co o tym sądzicie ?
gdzie się udać
gdzie się udać
Szczepienia
Antybiotyki - pytanie o skuteczność leczenia