Najstarszy student medycyny.

1. Data: 2002-02-05 21:20:55

Temat: Najstarszy student medycyny.
Od: "Jacekat" <j...@f...at> szukaj wiadomości tego autora

Mam 38 lat. Chcę zacząć w tym roku studiować medycynę. Czy będę najstarszym
studentem?
Pozdrawiam, Jacek

2. Data: 2002-02-05 21:50:40

Temat: Re: Najstarszy student medycyny.
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacekat" <j...@f...at> napisał w wiadomości
> Mam 38 lat. Chcę zacząć w tym roku studiować medycynę. Czy będę
najstarszym
> studentem?
> Pozdrawiam, Jacek

obawiam sie ze nie bedziesz juz studentem medycyny w Polsce
ale zycze powodzenia

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-02-05 22:13:28

Temat: Odp: Najstarszy student medycyny.
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> obawiam sie ze nie bedziesz juz studentem medycyny w Polsce
> ale zycze powodzenia

Zaocznie nie studiuje sie medycyny???
Ula

4. Data: 2002-02-05 22:55:42

Od: "Jacekat" <j...@f...at> szukaj wiadomości tego autora

> obawiam sie ze nie bedziesz juz studentem medycyny w Polsce
> ale zycze powodzenia
----------Dlaczego masz takie obawy?
Dzięki za życzenia.

5. Data: 2002-02-06 05:06:17

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>obawiam sie ze nie bedziesz juz studentem medycyny w Polsce
>ale zycze powodzenia
Limit wieku przy przyjmowaniu to chyba 40 lat, więc kolega zdąży się
załapać.:-)))
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

6. Data: 2002-02-06 07:12:41

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał ...

> Limit wieku przy przyjmowaniu to chyba 40 lat, więc kolega zdąży się
> załapać.:-)))

Obawiam się, że 35.
Jeżeli gdzieś w ogóle są limity wiekowe, to właśnie takie.

Mała Mi

7. Data: 2002-02-06 07:34:24

Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaocznie nie studiuje sie medycyny???
> Ula

A chciałabyś leczyć się u lekarza, który studiował "po godzinach"?
Nie ma możliwości studiowania zaocznego. Musisz mieć na starszych latach
codzienny, kilkugodzinny kontakt z Pacjentem. A nie... tylko wpaść sobie
(zaocznie) w sobotę do szpitala i zostać lekarzem.

Pozdrawiam wszystkich zdających sesję, zwłaszcza medyków.
Przede mną w piątek pediatria...
Beata

8. Data: 2002-02-06 07:39:49

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na AM w Gdańsku nie ma limitu wieku, trzeba mieć zdaną maturę i napisać test
jako jeden z 210.
Jest także możliwość przyjęcia bez testu laureatów olimpiad : biol,
chem,fiz, mat, z zastrzerzeniem, że tylko w roku zdawania matury. To więc
odpada ;(

Ostatnio słyszałem o 80-letnim maturzyście :),
dziewczynie, która zdala do AM za 11 razem, a potem była superstudentką (31
lat na początek)
oraz doświadczonym rechabilitancie, który zawziął się i postanowił zrobić
medycynę i specjalizować się ortopedii (wiek delikwenta nieznany)

Jak ktoś chce się uczyć to nie robi nic złego, czemu nie.

Na naukę zawsze jest czas ( no oprócz 2- 6 w nocy :)
--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

9. Data: 2002-02-06 10:21:55

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (zaocznie) w sobotę do szpitala i zostać lekarzem.
>
> Pozdrawiam wszystkich zdających sesję, zwłaszcza medyków.

Chcialabym sie leczyc u lekarza, ktory bylby dobrym specjalista, uwierz mi,
ze gdyby studiowal nawet po godzinach a postawil dobra diagnoze, to bylabym
szczesliwa:)
Z moja dolegliwoscia meczylam sie dosyc dlugo(ok 2lata) zanim sama wpadlam
na to co moze mi byc. Poczytalam, poobserwowalam, poszlam prywatnie na
badania i teraz jestem w trakcie leczenia. Akurat moja pani doktor zbywala
mnie tym, ze mam takie zle wyniki bo sie smazonego najadlam, choc
tlumaczylam jej ze takich potraw to ja od roku juz nie jadam.
Dodam, ze pomogl mi wspanialy lekarz, do ktorego wyslal mnie moj chlopak,
sam wczesniej tez u niego byl.Bylam zdziwiona tak szybko postawiona diagnoza
juz na pierwszej wizycie:)
Pozdrawiam serdecznie
Ula
www.ulast.prv.pl

10. Data: 2002-02-06 10:40:17

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacekat" <j...@f...at> wrote in

> Mam 38 lat. Chcę zacząć w tym roku studiować medycynę. Czy będę
> najstarszym studentem?
Jak byłem w Antwerpii na stypendium parę lat temu, pracował w zakładzie
jako wolontariusz student medycyny, coś koło 70, z odrobinę młodszą żoną.
Ale to w ramach hobby.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

chlamydia
Analiza pierwiastkowa włosów?
Osad na zebach
pobieranie i przechowywanie krwi pępowinowej
Tak z ciekawości....