Nalewka z aronii.

11. Data: 2012-09-30 22:43:51

Temat: Re: Nalewka z aronii.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 23:22:28 +0200, Stalker napisał(a):

> Prawda? Przecież ludzie się mylą, nie robią tego rozmyślnie, mogą się
> nie orientować, etc. :-)

Czy ja Cię (Twoim analogicznym wzorem, zamisat samej się pilnować)
przekonuję, żebyś sobie odfiltrował tematykę albo mnie? - nie, ja
przeprosiłam i staram się uważać.
(by XL)

12. Data: 2012-09-30 22:44:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 14:46:48 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Jesteś upierdliwy, już zadomowiłeś się w tym tak, że jak nic nie
> napisze to źle, jak coś napisze też źle.

Hołk, globek :-)
(by XL)

13. Data: 2012-09-30 22:45:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Oct 2012 00:00:38 +0200, Stalker napisał(a):

> Upierdliwy, powiadasz? :-)
>
> Stalker, Iksi niniejszym postem kończę ten wątek, gdyż albowiem jak
> powyżej. Szkoda tylko, że nie ma prostego sposobu na odfajkowanie
> wiadomości NTG, tak jak ty masz prostą możliwość odfajkowania
> niechcianych privów... :-)

Nie, nie mam - gdyż albowiem nie jestem w stanie przewidzieć, które mogą
być niechciane.
(by XL)

14. Data: 2012-09-30 23:56:52

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 00:45, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie, nie mam - gdyż albowiem nie jestem w stanie przewidzieć, które mogą
> być niechciane.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

A tam ,będziesz zaprzątała sobie jakimiś tfu ,swoją piękną główkę.

Jak nieoglądał to powinnaś, twój temat, bardzo dobrze
zrobiony.
www.kinomaniak.tv/film/Bruce-Wszechmogacy/1494

15. Data: 2012-09-30 23:59:55

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 01:56, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> A tam ,będziesz zaprzątała sobie jakimiś tfu ,swoją piękną główkę.
>
> Jak nieoglądał to powinnaś, twój temat, bardzo dobrze
> zrobiony.

http://www.kinomaniak.tv/film/Bruce-Wszechmogacy/149
4

O teraz

16. Data: 2012-10-01 09:46:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 16:56:52 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> A tam ,będziesz zaprzątała sobie jakimiś tfu ,swoją piękną główkę.
>
> Jak nieoglądał to powinnaś, twój temat, bardzo dobrze
> zrobiony.
www.kinomaniak.tv/film/Bruce-Wszechmogacy/1494

A se oglondne, a co :-)
:-*
(by XL)

17. Data: 2012-10-01 09:47:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 16:59:55 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> http://www.kinomaniak.tv/film/Bruce-Wszechmogacy/149
4

> O teraz

Dzięki, globuś, włączę sobie do obiadku :-)
(by XL)

18. Data: 2012-10-01 10:15:56

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 11:47, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 30 Sep 2012 16:59:55 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

94

> Dzi ki, globu , w cz sobie do obiadku :-)
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

W kinie kiedyś na tym filmie byłem, chodzi o to że bohater klnie i
wyzywa Boga, aż zjawia się Bóg i daje mu moc swoją ,że jak taki mądry
jesteś to zrób dobrze na świecie, jest to komedia z dobrymi aktorami i
nie tylko. Siostry zakonne w kinie też były i myślałem że przyszły się
pooburzać albo coś, e tam, rżały i hihotały w najlepsze.;)

19. Data: 2012-10-01 10:17:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Oct 2012 03:15:56 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> nie tylko. Siostry zakonne w kinie też były i myślałem że przyszły się
> pooburzać albo coś, e tam, rżały i hihotały w najlepsze.;)

A dlaczego nie? - ironia to też harmonia.
(by XL)

Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?
Moda na Jesień.
Mocne, ciekawe czy coś da?
Re: Owczarek Niemiecki
Sposób na bycie.