Napoje

1. Data: 2003-01-04 21:07:00

Temat: Napoje
Od: "nova" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie, pisze chyba pierwszy raz:)
Od kilku miesięcy jestem na diecie, zwykłej, nie MM ;) schudłam 12 kg
jednak teraz mi się troszkę przybrało .. od nowego roku znów zaczynam
brać się za siebie jednak ciągle nurtuje mnie jedno pytanie.
Dużo piję, szczególnie przepadam za sokami Kubuś, Sonda czy Cappy, nie
ograniczam sobie również chudego mleka. Zastanawiam się, taka duża
butelka np. Kubusia ma ok. 300 kcal, ja osobiście nigdy nie dodawałam
tych kcal z napojów do dziennego bilansu zjedzonych kalorii, ale się
zastanawiam czy dobrze robię. Czy mogę jesć 1000 kcal dziennie i
oprócz tego wypić takiego Kubusia czy mam to wliczać do bilansu? Co o
tym myslicie?

Pozdrawiam
Nova

2. Data: 2003-01-04 21:30:08

Temat: Re: Napoje
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nova" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

Czy mogę jesć 1000 kcal dziennie i
> oprócz tego wypić takiego Kubusia czy mam to wliczać do bilansu? Co o
> tym myslicie?

Teoretycznie powinnaś to wliczyć do bilansu. Przecież taki Kubuś to prawie
1/3 z tego 1000 kcl dziennie ;-)))) Może rób sobie sama sok z marchewki albo
z jabłka. Ma on dużo mniej kalorii no i chemii (np. Kubusie zawierają
składnik zapobiegający rozwarstwianiu się soku)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Dobrze widzi się tylko sercem.
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu

3. Data: 2003-01-04 21:59:02

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastanawiam czy dobrze robię. Czy mogę jesć 1000 kcal dziennie i
> oprócz tego wypić takiego Kubusia czy mam to wliczać do bilansu? Co o

Witaj Nova!
Jesli jestes na diecie, ktora liczy kalorie musisz byc konsekwentna,,
kalorie to kalorie obojetnie czy to jest salata zielona czy ziemniak czy
kubus.. kalorie sie dodaja :)
A wiec powinas liczyc do bilansu :)
Napisalam jesli wazna jest dla ciebie gorna granica kalorii ....

zachecam do cwiczen.. mozna wtedy nie liczyc kalorii :)

pozdrawiam
Saman_tha niepalaca i cwiczaca :)

nikotyna a insulina
Patrzcie teraz na TVP!