MM - [nieco OT] co z WWW?

1. Data: 2003-01-04 12:41:34

Temat: MM - [nieco OT] co z WWW?
Od: "Dieta" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawialam sie co montignacowego zrobic na dzisiejszy obiad, po
przejrzeniu lodowki postanowilam "zerznac" [ :) ] jakis przepis z
www.montignac.tk no i...... nie zerznelam bo strona zdaje sie nie istnieje.
Nie dzialala juz jakis czas temu ale sadzilam, ze to przejsciowe klopoty z
np serwerem. Teraz widze, ze chyba zniknela na dluzej. Moze ktos z was cos
na ten temat wie? Szkoda, bylo tam kilka godnych uwagi przepisow...

2. Data: 2003-01-04 18:51:01

Temat: Re: MM - [nieco OT] co z WWW?
Od: "GOGO" <g...@i...nano.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np serwerem. Teraz widze, ze chyba zniknela na dluzej. Moze ktos z was cos
> na ten temat wie? Szkoda, bylo tam kilka godnych uwagi przepisow...

Słuchajcie z niewiadomych powodów konto zostało usunięte, bez powiadomienia.
Stronka jutro znajdzie się na nowyn serwerze.
Mam nadzieję ,że tym razem żaden bezczelny jej nie skasuje.
Z góry zapraszam .
Jutro umieszczę adres na grupie

GOGO z powarzaniem i przeprosinami

3. Data: 2003-01-04 20:15:47

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article av7afp$9i8$...@n...tpi.pl, GOGO at g...@i...nano.pl wrote on
4/1/03 19:51:

> [...]
> Stronka jutro znajdzie się na nowyn serwerze.
> Mam nadzieję ,że tym razem żaden bezczelny jej nie skasuje.

super!!!
a moze przy okazji podmienisz tabele IG na te poprawiona? jak cos to wysle
jeszcze raz.

*gosia*

Jak to jest ?
POMOZCIE