Narzedzia na dzialke

11. Data: 2009-06-23 07:10:17

Temat: Re: Narzedzia na dzialke
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mal napisał:

> markowy sekator o długich ramionach (ok.70 cm) - ciąć przy samej
> ziemi; takim narzędziem można pokonać samosiejki do ok. 5 cm średnicy
> pnia

Korzeń trzeba wykopać, bo mogą odrastać.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

12. Data: 2009-06-23 07:30:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> Korzeń trzeba wykopać, bo mogą odrastać.

Łatwiej wykopać z csłym pniem, który słuzy jak dźwignia do obrywania
oraz wskazywania niewidocznych korzeni - przechylając pień można zobaczyć
gdzie są jeszcze nieobcięte korzenie.
Nawet te cienkie potrafią mocno trzymać. Karpę odcina się na leżącym
drzewie. Cięcie z góry do dołu jest też mniej męczące niż poziome. No chyba,
że robi się to Stihl'em.

13. Data: 2009-06-23 08:12:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Tobie przydałaby się kosa leśna:http://www.kosy.eu/strona.php?grupa=14
> maczeta nr. 21:http://www.kosy.eu/strona.php?grupa=15
> tasak francuski dwustronny:http://www.kosy.eu/strona.php?grupa=11
>
> Kosisko i osprzęt także z tej wytwórni - szukaj w sklepach GS, albo dzwoń
> (mailuj) do wytwórcy.

To pewnie dla weteranow wojny w kambodzy. sprzet to przetrzyma ale ja
wysiade po kilku metrach machajac takim sprzetem.

Pozdrawiam
Dy

Albo z gringo staniesz się pionierem jak na Dzikim Zachodzie...
Ręczne nerzędzia zawsze się przydają - ja ci wskazuję najlepsze rozwiązania.
Nie będziesz odpalal kosy dla dwóch odrostów...

14. Data: 2009-06-23 08:15:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
kupił.
> Ikosił w sobote zielsko na swojej działce. A z Twojego popisu wynika ze
masz
> podobne zarośa. Jak kupisz to nie zagub paragonu bo jakby co to wymienia
> Tobie na jego podstawie na nową.
> Ale ja na Twoim miejscu chyba zapłaciłbym pare złotych jakiemus rolnikowi
> kosuiarką rotacyjną nma traktorze Tobie to wykosi, moze i przeora. Wiosnna
> zasiejesz łubin i bedziesz miał piękną kwiecista działke. Taki łubin
fajnie
> użyźni ziemię pod przyszły trawnik/chwastnik;))).

Kosiarka rotacyjna nie wykosi drzewek - chyba, ze ciężka sadownicza, ale
tych sadowników mało jest zazwyczaj w okolicy. Mój MF70 da radę nawet cegle
szamotowej - rozbije ją na piach, ale drzewka nie zetnie...

15. Data: 2009-06-23 08:46:39

Od: bokomaru <b...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

mal wrote:
> tylko piła mechaniczna; można i ręczną albo siekierą.

eee, nie tylko.
samochod (najlepiej terenowy), pare metrow tasmy i pomocnik.
owocowe o srednicy do 15 cm targalem.

--
bartek

16. Data: 2009-06-23 09:31:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Złota Plama to ty?

17. Data: 2009-06-23 15:40:10

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobra kosa i wprawny kosiarz

ale bedzie mi to odrastalo. Ok ale za jakis czas i tak trzeba to
bedzie przekopac.
Czyli sugerujesz, ze grube lodygi powinny tez pojsc pod noz?

> markowy sekator o długich ramionach (ok.70 cm) - ciąć przy samej
> ziemi; takim narzędziem można pokonać samosiejki do ok. 5 cm średnicy
> pnia

To może juz od razu pila, po co meczyc sie sekatorek?

> tylko piła mechaniczna; można i ręczną albo siekierą.
> mal

I tak czeka mnie jej zakup.

Dzieki. Pozdarwiam
Dy

18. Data: 2009-06-23 15:41:07

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Korzeń trzeba wykopać, bo mogą odrastać.

Tylko tych korzeni jest troche. wakacje musialbym na to przeznaczyc.

Pozdrawiam
Dy

19. Data: 2009-06-23 15:46:24

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kosa spalinowa. Kupić albo pożyczyć. Kosa ma zazwyczaj metalowy nóż. Na
> co dzień można zakładać żyłkę i wykorzystywać jako podkaszarkę przy
> murkach itp miejscach.

W tym momencie nie zamierzalem tego kupowac. Zwlaszcza spalinowej,
elektryczna nie przetrzyma tych grubosci.

> Ciągnik Ursus z łańcuchem ew inny ciągnik z łańcuchem :o)
> Np brzozy jak wytniesz to odrosną.
> Ew spychacz.

To w przyszlosci, teraz raczej cos recznego wchodzi w gre.

> Jak uschnięte to piła.
> BR
> Igus'

Dzieki, pozdrawiam
Dy

20. Data: 2009-06-23 15:47:12

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komplecie) i kosisz.
> Punk 1 i 2 tym pokonasz, punkt 3 to siekiera

To może przemysle.

Pozdrawiam
Dy

Gdzie dobry serwis / sklep Oleo-mac (kosa spalinowa 740T) ?
przesadzić sosnę - jak ?
He..he..
Z PSPolityka
Czym się różni aerator od wertykulatora?