Nasiona z Allegro ?

101. Data: 2004-08-13 12:58:53

Temat: Re: dzdzownica (Re: Nasiona z Allegro ?)
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> po morzu z glodu potrafia wlasnego buta i inne dziwne rzeczy spozywac
> ;)
>
> --
> Pozdrawiam, Sabina

W 1998 roku wypowiadał się na grupie producent dżdżownic kalifornijskich,
który twierdził, że nawet w doniczce dżdżownica nie zrobi krzywdy korzeniom.
Mnie się jednak wydaje, że możliwa jest sytuacja, w której dżdżownica
uszkadza korzenie włosowate ograniczając możliwość absorpcji wody. To jednak
tylko gdybania i przypuszczenia.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

102. Data: 2004-08-13 14:15:49

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Aug 2004 14:58:53 +0200, "Rafał Wolski"
<rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> wrote:

>Mnie się jednak wydaje, że możliwa jest sytuacja, w której dżdżownica
>uszkadza korzenie włosowate ograniczając możliwość absorpcji wody.

Moze faktycznie o to chodzi. A moze osobom ktorym padly roslinki
tylko sie zdaje ze to przez dzdzownice. Na tym gdybaniu moze wiec
zakonczmy :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

Mieczyki
Ogrodowe kresy
przypomniało mi si
Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy
ratunku begonia!