Nawilżacz powietrza: Jaki?

1. Data: 2003-09-24 16:54:18

Temat: Re: Nawilżacz powietrza: Jaki?
Od: "puszek" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@f...poznan.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:bksbkn$n41$1@sunflower.man.poznan.pl...

> Może te gorące są bardziej kłopotliwe w eksploatacji? Wymagają z
> pewnością częstego czyszczenia z kamienia.

a moze wiecej zra pradu

1. Data: 2003-09-24 18:35:52

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam nawilżacza Bionair BU485, jest on ultradźwiękowy i mogę go
polecić. Kiedyś już na ten był na grupie -> www.google.pl :-)

Mój nawilżacz ma wymienny filt antywapienny - jego zużycie może wg
producenta skutkować wspomnianym wcześniej osadem wapiennym na sprzętach.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-09-25 12:27:25

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcha" <v...@B...pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje za opinię, ktora juz biore sobie pod rozwagę.
> Jeszcze jedno pytanie: jak długo użytkuje pan już to urządzenie?

rok czasu

1. Data: 2003-09-25 12:31:49

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy mam rozumieć, że "ciepłomgiełkowe: sa głośne a "zimnomgiełkowe" ciche?

Ten ktory ja mam, ma obie te funkcje, moge miec zimna mgioelke i ciuepla
podgrzana do max. 40 stopni.
Zeby nie bylo nalotu trzeba wymieniac filtr w moim przypadku ok 50-60zl.
Przy nowym filtrze nic nie zachodzi tym osadem.

1. Data: 2003-09-25 14:32:44

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

najlepsze sa z zimnym odparowywaniem. temat byl wielokrotnie walkowany
w tej grupie

1. Data: 2003-09-25 17:08:54

Od: PadMan <P...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński wrote:

> [...]
>
> Mój nawilżacz ma wymienny filt antywapienny - jego zużycie może wg
> producenta skutkować wspomnianym wcześniej osadem wapiennym na sprzętach.
mój też ma, ale nie zauważyłem, żeby po jego wymianie ilość osadu jakoś
dramatycznie spadła. Spróbuję używać wody przegotowanej może to coś pomoże.

Pozdro,

PadMan

1. Data: 2003-09-25 21:47:18

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski wrote:

> najlepsze sa z zimnym odparowywaniem. temat byl wielokrotnie walkowany
> w tej grupie

Na pewno cisze i tańsze w uzyciu niż te które podgrzewają wodę ale
alergolodzy i pediatrzy w Stanach odradzaja nawilżacze z zimnym
odparowywaniem (cold mist humidifiers)bo po prostu rozpylaja w powietrzu
bakterie jesli zbiornik z wodą nie jest idealnie czysty (a chyba mało kto
ma czas czyścić coddziennie nawilżacz).

ulapod

1. Data: 2003-09-26 09:35:56

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

ulapod <u...@w...pl> wrote:

>Na pewno cisze i tańsze w uzyciu niż te które podgrzewają wodę ale
>alergolodzy i pediatrzy w Stanach odradzaja nawilżacze z zimnym
>odparowywaniem (cold mist humidifiers)

cold mist to nie jest zimne odparowanie tylko ultradzwieki.

zimne odparowanie to calkiem inna kategoria

1. Data: 2003-09-26 14:21:36

Od: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć> szukaj wiadomości tego autora

vcha wrote:
> witam wszystkich grupowiczow!
> to moja pierwsza tu wizyta, a przywiodlo mnie tu, poniewaz zamierzam
> kupic nawilzacz powietrza.
> I teraz pojawia sie pytanie: jaki i dlaczego taki a nie inny.

a jak to jest jak ktos ma duzo rozlin w domu ?
Dobre, gorsze od takiego device?

1. Data: 2003-09-26 16:07:25

Od: "vcha" <v...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak to jest jak ktos ma duzo rozlin w domu ?
> Dobre, gorsze od takiego device?

rosliny nawilzaja?

Czy ktoś używa w kuchni relingów Linero 2000?
tluste plamy na lastriko,help!
Pralki ELECTROLUX - kto pomoze zidentyfikowac modele ?
Lodówka i kuchenka INDESIT, pralka BRANDT
No i kupiłem :) Zmywarka Bosch