W-wa Firanki i zasłony

1. Data: 2003-09-23 15:08:16

Temat: W-wa Firanki i zasłony
Od: "Andrzej Makiej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można załatwić sprawę kompleksowo tj . kupić materiały i uszyć ?
Chodzi mi o miejsca sprawdzone z dużym wyborem tkanin i jednocześnie nie za
bardzo drogie :)

z góry dzięki za pomoc

Andrzej

1. Data: 2003-09-23 18:07:52

Temat: Re: W-wa Firanki i zasłony
Od: "misiek " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Makiej <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Chodzi mi o miejsca sprawdzone z dużym wyborem tkanin i jednocześnie nie za

Przedostanio na targach był facet z super wynalazkiem, miał szyny do firanek
i zasłon opuszczane w prosty sposób. Nie trzeba tego cholerstwa wieszać z
drabiny i rączki się nie męczą, pogadałem z nim 1 mb 38 zł. Montaż prosty,
gdzieś mam do niego kontakt.
Na pradze jest sklep na Majdańskiej - rozsądny cenowo, dużo niezłych punktów
na Bartyckiej 26

Nawilżacz powietrza: Jaki?
Czy ktoś używa w kuchni relingów Linero 2000?
tluste plamy na lastriko,help!
Pralki ELECTROLUX - kto pomoze zidentyfikowac modele ?
Lodówka i kuchenka INDESIT, pralka BRANDT