Doniczki w W-wie - gdzie??

1. Data: 2003-09-23 15:44:52

Temat: Doniczki w W-wie - gdzie??
Od: "MoniKa" <m...@K...pompy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie mi podpowiedziec gdzie sie wybrac, zeby miec naprawde duzy
wybor doniczek (w przyzwoitych cenach)?
Oprocz OBI, bo tam tak sobie z wyborem.

Pozdrawiam,

:-) Monika

1. Data: 2003-09-24 12:46:52

Temat: Re: Doniczki w W-wie - gdzie??
Od: PadMan <P...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MoniKa wrote:

> Czy mozecie mi podpowiedziec gdzie sie wybrac, zeby miec naprawde duzy
> wybor doniczek (w przyzwoitych cenach)?
> Oprocz OBI, bo tam tak sobie z wyborem.

Castorama Targówek - naprawdę spory wybór, tylko zawsze mam problem z
dobraniem podstawek, bo oczywiście w tym sklepie jedno i drugie musi być
oddzielnie. Jest jeszcze hurtownia doniczek w Warszawie na okęciu przy
Al Krakowskiej. Znalazłem ich tak, że przeczytałem na metce w Castoramie
nazwę producenta a następnie wyszukałem firmę w internecie. Tyle że
teraz nie pamiętam tej nazwy (chyba zaczynała się na B), ani rzecz jasna

Nie pojechałem w końcu do tej hurtowni, bo znalazłem w to czego szukam w
Hortorusie na Płochocińskiej - duży wybór doniczek tzw. "postarzanych" i
nawet można od biedy dobrać te podstawki.

Pozdro,

PadMan

1. Data: 2003-09-24 17:56:26

Od: "Nomika" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jeszcze hurtownia doniczek w Warszawie na okęciu przy
Al Krakowskiej.

Dokładniej przy Bakalarskiej, ale wybór moim zdaniem mają tam mizerny.
Monika

1. Data: 2003-09-25 17:10:07

Od: PadMan <P...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nomika wrote:

> Jest jeszcze hurtownia doniczek w Warszawie na okęciu przy
> Al Krakowskiej.
>
> Dokładniej przy Bakalarskiej, ale wybór moim zdaniem mają tam mizerny.
> Monika
Zdaje się że to właśnie ta, co ją wytropiłem w internecie :) ale tam nie
byłem
Pozdro,
PadMan

1. Data: 2003-09-28 10:19:59

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bronisze pod W-wą.

1. Data: 2003-09-29 12:22:35

Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

nie wiem, co rozumiesz przez duży i przyzwoite ceny, ale jak możesz to
zajrzyj do gigamarketu Leroy przy Al.Jerozolimskich
Yann

W-wa Firanki i zasłony
Nawilżacz powietrza: Jaki?
Czy ktoś używa w kuchni relingów Linero 2000?
tluste plamy na lastriko,help!
Pralki ELECTROLUX - kto pomoze zidentyfikowac modele ?