Nawilżacz ultradźwiękowy - tym razem to nie reklama.

1. Data: 2004-10-25 09:58:32

Temat: Nawilżacz ultradźwiękowy - tym razem to nie reklama.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem wczoraj w NOMI nawilzacz jak w temacie. Mam pytanie - czy mozliwe
jest uzywanie do wody srodkow zapachowych, tak zeby w pomieszczeniu
utrzymywal sie przyjemny aromat.

--
Artur Nowacki
a...@l...home.pl

1. Data: 2004-10-25 14:28:57

Od: "MSA" <m...@p...onet.pl_usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...
> Kupiłem wczoraj w NOMI nawilzacz jak w temacie. Mam pytanie - czy mozliwe
> jest uzywanie do wody srodkow zapachowych, tak zeby w pomieszczeniu
> utrzymywal sie przyjemny aromat.

z tego co wiem w nawilzaczach ultradzwiekowych jest to zabronione.

MSA

1. Data: 2004-10-26 07:13:19

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MSA" <m...@p...onet.pl_usunto> napisał w wiadomości

> z tego co wiem w nawilzaczach ultradzwiekowych jest to zabronione.

Tez tak myślałam. Ale znalazłam coś takiego:
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=32339088
I teraz już nie wiem co myśleć.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2004-10-26 12:13:09

Od: "MSA" <m...@p...onet.pl_usunto> szukaj wiadomości tego autora

> Tez tak myślałam. Ale znalazłam coś takiego:
> http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=32339088
> I teraz już nie wiem co myśleć.

Czasem producent moze dopuscic stosowanie jakiegos konkretnego preparatu
zapachowego, ale obawiam sie, ze wlanie zwyklego olejku moze sie skonczyc
tragicznie wymiana calego przetwornika wartego ok 100 zl.

MSA

próba śćżźę
cena za montaz okien
próba śćżźę
pralka brandt - powtarzam post jakby ktos juz cos takiego kupił
wylacznik schodowy [help]