Nawoz kroliczy - pytanie.

1. Data: 2003-06-05 10:33:23

Temat: Nawoz kroliczy - pytanie.
Od: "Sz." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam w pomieszczeniu po krolikach sporo nawozu.
Nieststy pomieszczenie nie było otwierane od 5 lat. \
Zastanawiam sie czy tak długo lezacy nawoz jeszcze
mozna wykozystac do nawozenia
i do czego jakiego rodzaju upraw by sie ew. nadawał?

Pozdrawiam
Sz.

2. Data: 2003-06-05 10:53:27

Temat: Re: Nawoz kroliczy - pytanie.
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bbn6b5$jbu$1@nemesis.news.tpi.pl Sz.
<s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam w pomieszczeniu po krolikach sporo nawozu.
> Nieststy pomieszczenie nie było otwierane od 5 lat. \
> Zastanawiam sie czy tak długo lezacy nawoz jeszcze
> mozna wykozystac do nawozenia

Hejka. Można - jest lepszy od świeżego obornika. Można też go dodawać do
kompostownika.

> i do czego jakiego rodzaju upraw by sie ew. nadawał?

Obornik najlepiej nadaje się pod rośliny okopowe takie, jak ziemniaki,
buraki i topinambur ;-) oraz kukurydzę, a nawet na trawnik.
Pozdrawiam goręcej Ja...cki

3. Data: 2003-06-06 08:57:28

Od: "Sz." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Obornik najlepiej nadaje się pod rośliny okopowe takie, jak ziemniaki,
> buraki i topinambur ;-) oraz kukurydzę, a nawet na trawnik.

Dzieki !
Balem sie ze nie bedzie sie nadawal do niczego :)
Pozdrawiam!
Sz.

Tulipany powiesiłem
Mrowisko - wyruszam na wojnę