Sposob na kota w oczku

1. Data: 2003-06-05 06:35:50

Temat: Sposob na kota w oczku
Od: "Darek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy macie jakis sposob na kota ktory mi lapie ryby z oczka .Kot
sasiada wiec sposoby moga byc drastyczne. Od przeciwleglej strony oczka mam
lagodne podejscie do wody dla ptakow ktore sie tam kapia i z tamtad kot
atakuje widzialem pare razy jak skoczyl do wody za ryba . Nie widzialem z
odleglosci czy cos wyciagnal. Ale w zeszlym roku widzialem 2 czesciowo
obgrysione ryby na trawie.

--

Z pozdrowieniem
Darek f...@w...pl GG 2237649 mobile 603 847 247

..

2. Data: 2003-06-05 07:21:26

Temat: Odp: Sposob na kota w oczku
Od: "Howk" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek <f...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbmoki$bl8$...@a...news.tpi.pl...
> Moi drodzy macie jakis sposob na kota ktory mi lapie ryby z oczka .Kot

Strzelba gładkolufowa z celownikiem - można posiadać bez zezwolenia.

3. Data: 2003-06-05 07:34:20

Temat: Re: Sposob na kota w oczku
Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moi drodzy macie jakis sposob na kota ktory mi lapie ryby z oczka .Kot
> sasiada wiec sposoby moga byc drastyczne.

A pewnie! Co innego gdyby był Twój.
Sąsiedzkiego to już można wszystkim :-(

Kota można zniechęcić do przebywania nad oczkiem i w Twoim ogrodzie
polewając go kilkukrotnie wodą z węża , a dostęp do płycizny ograniczyć
obsadzając brzeg niskimi roślinami.

Bez pozdrowień

--
Kronopio+oczko+koty
http://cronopio.geocad.katowice.pl

4. Data: 2003-06-05 07:36:38

Od: "Artur Wojtkowski / arturwu" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moi drodzy macie jakis sposob na kota ktory mi lapie ryby z oczka .Kot
> sasiada wiec sposoby moga byc drastyczne.......

Moze byc wiatrowka:) A tak powaznie to w sklepie widzialem specjalnie przeznaczony do
takich celow proszek ktory sie sypie wokol oczka i ktory to ma odstraszac koty i psy.
Niestety nieznam jego skutecznosci gdyz nie uzywalem.

Artur Wojtkowski / arturwu
a...@w...pl
a...@m...pl

5. Data: 2003-06-05 08:18:09

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka ryba- pirania, musisz tylko uważać zbliżając się do wody, by nie
wpaść. Ona połknie kota na śniadanie. Ale chyba musi ich być parę sztuk.
Marek.

6. Data: 2003-06-05 09:03:08

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Darek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
sasiada wiec sposoby moga byc drastyczne.......

Oj, uważaj, bo mafia kociarska na grupie silna!
Błotko powinno wystarczyć.
Tzn. brzeg oczka bagnisty i obsadzony bagienną roślinnością. Przeważnie koty
nie lubią chodzić po mokrym, chociaż woda z góry (tzn. deszcz) im nie
przeszkadza. Ale nie ma reguły, każdy kot jest inny.
Może wystarczy dokarmiać, gdzieś z daleka od Twojego oczka?
Zadziwiające, jak często ludzie nie karmią swoich kotów, bo uważają, że
głodny będzie bardziej łowny (zupełnie niesłusznie w dodatku).

Ewa

7. Data: 2003-06-05 09:53:24

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Strzelba gładkolufowa z celownikiem - można posiadać bez zezwolenia.
>
> pozdrawiam

Zależy w czyich rękach: http://fun.from.hell.pl/2003-05-27/leon_the_kitten.j
pg

Pozdrawiam - Zosia

8. Data: 2003-06-05 09:56:06

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zosia <z...@m...gorzowwlkp.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:bbn3t4$7md$...@n...news.tpi.pl...

Teraz lepiej ?

9. Data: 2003-06-05 10:15:09

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Darek <f...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:bbmoki$bl8$...@a...news.tpi.pl...
>
> Strzelba gładkolufowa z celownikiem - można posiadać bez zezwolenia.
>
> pozdrawiam

Co prawda ten temat wyraźnie pachnie mi trollowaniem, jednak odpowiem bo może
przeczytają to osoby mające faktycznie taki problem. Jeżeli ktoś nie ma
mozliwości zrobienia bagiennego brzegu może ułożyć pas plastikowej siatki o
dużych oczkach poziomo tuż pod powierzchnia wody na plastikowych rurkach.
Ochroni to ryby podpływające do brzegu a kot próbując na nią wejść skąpie się i
zrezygnuje. Nie próbowalam tej metody ale podobno działa.
Pozdrawiam
Julita

10. Data: 2003-06-05 10:46:00

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, uważaj, bo mafia kociarska na grupie silna!

A silna, silna. Psiarska też.
Pozdrowienia - Zosia

zagrożenie?
Przycinanie żywopłotu
Problemy ze szkodnikami
las iglasty
ukorzenianie wierzby - pytania pomocnicze