Problemy ze szkodnikami

1. Data: 2003-06-04 20:31:09

Temat: Odp: Problemy ze szkodnikami
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julius <j...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bblkps$hd3$...@p...warman.nask.pl...
> Serwus
>
> Na tej liscie jestem po raz pierwszy i pozdrawiam wszystkich grupowiczow.
> Moja dzialke nawiedzil ostatnio jasno zielony zuczek (dlugosci okolo
5-10mm)
> ryjkowiec. Jestem poczatkujacym dzialkowiczem i wlasciwie nie wiem czy to
> jest pozyteczny owad czy tez szkodnik. Czy ktos z grupowiczow zna takie
> zwierzatko i moze cos o nim powiedziec.
Wal go w łeb! Liście gryzie! :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-06-04 20:31:29

Temat: Problemy ze szkodnikami
Od: "Julius" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serwus

[...]

Pozdrowienia
Julius

3. Data: 2003-06-05 06:41:10

Temat: Re: Problemy ze szkodnikami
Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
tak, walic go w łeb to chyba wystarczy, bo nie jest to jakis spcjalnie
grozny i zlosliwy szkodnik zeby go np. zwalczac chemia. wszedzie jest pelno
tego rodzaju zuczkow. mozena je np. zbierac do sloiczka z acetonem, usypiac
tam i sprzedac studentom SGGW. w pewnym okresie taki towar jest bardzo
poszukiwany na tej uczelni...wiem cos o tym:)))
pozdrawiam!

4. Data: 2003-06-05 06:45:44

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bblkps$hd3$1@pippin.warman.nask.pl Julius
<j...@s...pl> napisał(a):

> Moja dzialke nawiedzil ostatnio jasno zielony zuczek (dlugosci okolo
> 5-10mm) ryjkowiec.

Hejka. Może to naliściak. :-) Zajrzyj do googli - grafika:
Phyllobius-argentatus i Phyllobius pomaceus.
Pozdrawiam zielonkawo Ja...cki

las iglasty
ukorzenianie wierzby - pytania pomocnicze
Pnaca roza poszukiwana
[Krakow] rosnie sobie orzech wloski ...
dla winoroslarzy