glony na fontannie

1. Data: 2003-06-05 10:44:43

Temat: glony na fontannie
Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam od okolo 3 tygodni mam w ogrodzie kamienna fontanne
(cala wylozona kamieniami) i splywajaca po kamieniach woda
powoduje, ze kamienie zaczely zieleniec - w zwiazku z tym
mam pytanie, co zrobic aby pozbyc sie zielonego nalotu (cos
dodac do wody) tylko w taki sposob by nie zaszkodzic mojemu
spu i innym ptakom, ktore pija z niej wode - za odpowiedzi z
gory dziekujei pozdrawiam

2. Data: 2003-06-05 11:09:21

Temat: Re: glony na fontannie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:3EDF1F1A.5E728C25@avalon.wbc.lublin.pl...
> [...]
> dodac do wody) tylko w taki sposob by nie zaszkodzic mojemu
> spu i innym ptakom, ktore pija z niej wode

Do fontann miejskich dodaje sie podobno srodków antyglonowych - stad zakaz
picia z nich wody, bo szkodliwa. Zielone kamienie tez sa ladne.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-06-05 11:25:53

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dodac do wody) tylko w taki sposob by nie zaszkodzic mojemu
> spu i innym ptakom, ktore pija z niej wode

Nie rób nic !
Dzieki glonom fontanna nabiera stylu, szlachetnosci, uroku patyny. Chcesz miec
na wysoki polysk, blyszczaca nowoscia ? Ptakom glony nie zaszkodza, nie z
takich ujec pily wode. ;-)))

Majka

4. Data: 2003-06-05 13:05:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> wrote in message
> [...]
> powoduje, ze kamienie zaczely zieleniec - w zwiazku z tym
> mam pytanie, co zrobic aby pozbyc sie zielonego nalotu

A dlaczego chcesz sie pozbywac? Wlasnie taka zielona ma swoj
urok.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2003-06-05 13:29:37

Temat: Odp: glony na fontannie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:3...@a...wbc.lublin.pl...

> bo moja fontanna to taki okrag o sr 2 m wysypany kamykami i po srodku jest
> jeden duzy kamien z ktorego tryska woda i czesc kamieni jet zielona a
czesc
> nie

Pieknie to musi wygladac, zostaw te glony.
--
Pozdrawiam, Kaska

6. Data: 2003-06-05 13:31:03

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-06-06 07:08:46

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Pieknie to musi wygladac, zostaw te glony.

Jeśli nadal masz wątpliwości, to przejrzyj sobie taką angielską książkę
"Woda w małym ogrodzie".
Może się przekonasz do "zieleniny" w wodzie i patyny wszelakiej :)

Pozdrawiam zielono i cieniście
(a na przekór pogodzie!)
Ewa

8. Data: 2003-06-06 12:54:21

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

O.K. - zostaja glony na kamieniach w fontannie i mech na
dachowce (bitumicznej) na dachu od strony polnocnej

Nawoz kroliczy - pytanie.
Tulipany powiesiłem
Mrowisko - wyruszam na wojnę
Sposob na kota w oczku